Egy 94ccm (Tuning) Aerox komoly gép lehet ha 45 lóerő és gyorsulásra a hayabusát odavágja kb 120 ig?
Ne viccelj, egy 10 X kisebb p*csköszörű? ;D
A Hayát nem vágja oda semmi 400-ig.
Ha létezik, komoly gép. Alig 100 köbcentisként 45 lóerő azt jelenti, hogy 900 lóerő/liter fölötti a fajlagos teljesítménye. Ha tényleg ennyit tud, akkor minden bizonnyal feltöltött az erőforrás, mert egy szívómotorból ezt aligha lehet kihozni még akkor is, ha rövid élettartamú, gyorsulásra kihegyezett motorról van szó. Mondjuk egy kétütemű motort feltöltötté alakítani nem kispályás vállalkozás, de megoldható.
Viszont lehet, hogy a Hayabusát még így sem tudja legyorsulni. Na, jó, egy utcai gumis Hayabusát sikerül megszorongatnia erre a célra fejlesztett lágy slickeken. De azért az 1300-as motor nyomatékával nehéz mit kezdeni.
Ha viszont mégis, akkor mindenképpen komoly gép. De nem hiszem, hogy ilyened van, mert ha tényleg csináltál volna egy ilyet, akkor tudnád, milyen szintű az ilyen motor.
"összevetett adatokkal"
Azokkal az összevetett adatokkal versenyen nagyjából ki lehet törölni, amit szeretnél. Ha erre épített, kellően ragacsos pályán versenyez a két motor, akkor a Hayabusa lehet, hogy jobb 0-100 időt fut, mint a gyári érték. Ha ehhez még megfelelő lágy slickeket is húznak rá, akkor pedig biztos, hogy alacsonyabb lesz az érték, mint a katalógusadat. Lehet, hogy még a Jog értékénél is jobb lesz.
(persze ezek csak nagyon jó pilóta esetén érvényesek, mert a közhiedelemmel ellentétben a gyorsulás sem annyi, hogy "ezt a hülye is meg tudja csinálni, nyomom a gázt, meg váltok, oszt' jóvan")
Nem tudom, feltűnt-e a videóban az, hogy a Jog versenyre átépített, hosszú vázas robogó, illetve a táv igencsak rövid: 1/8 mérföldön versenyeznek. A Hayabusa utána valószínűleg előnyben lett volna, a kis dragbike-ok ugyanis rövid távon borzasztó gyorsak, de hamar kifulladnak.
Ja, tényleg, elszámoltam. Pedig még nem is ittam.
De mondjuk a 480 LE/l sem vicc ám: alaposan át kell faragni az Aerox motorját, mert ez a szint az utolsó, befecskendezős 500-as GP-motorok világa.
Egy hayabusa 2,5-2,75 között gyorsul 100-ra.
Ezt kizárt kihozni egy 94 ccm-es VARIÁTOROS ROBOGÓBÓL. Lehetetlen. Ahogy a 45 LE meg egyszerűen nem elég ahhoz, amit leírsz (most tekintsünk el attól, hogy mennyire valószínű, hogy kihozza valaki egy 94 ccm-es motorból...)
Egy Aerox menetkész tömege 97 kg + sofőr. Mondjuk tunning a gép, számoljunk 80 kg-al + egy törpe méretű 60 kilós tini sofőrrel. Az 140 kg az általad megadott 45 LE-re, vagyis 0,32 LE / kg a teljesítmény / tömeg aránya.
Egy mezei széria hayabusa 200 LE teljesítményű és 250 kg a menetkész tömeg feltankolva + a 60 kg-os tini sofőrünk, tehát 310 kg. Az még mindig 0,81 LE / kg teljesítmény / tömeg arány, ergo több, mint a duplája.
Csak ebből kiindulva kizárt, hogyha létezik is ilyen gép, amit leírsz, hogy lehagyna akár egy széria hayabusát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!