Gyári Malagutiba sárga malossi kontrasztrugó?





Ha a nyomórugót cserléled erősebbre akkor csak annyi hogy eleinte jobban pörög,mármint jobban húz.Ha a kuplungrugókat is erősebbre cseréled akkor viszont az elindulásnál magasabb fordulaton nyit a kuplung,azaz hirtelen tudsz indulni,és a gyorsulásod is jobb lessz tőle,meghátt ezeknél a 2 ütemnél akkor van nyomaték ha pörög és általában az emelkedőknél azzal van a gond amíg kipörög,itt ezt ezzel megelőzheted,bár csak nagyon elhasznált mnotoroknál probléma.
Ha a kuplungrugót cseréled akkor sűrűn fogod ferodoloztatni a kuplungodat is mert nagyon hamar megeszi.
Görgőket is cserélheted kisebbre de attól csak erősebb és lasabb lessz.Én a gyárinál maardnék mert ezzel jobban széttudod hajtani ami egy idő után szoruláshoz vagy berágódáshoz vezethet.










Szerintem az gyári főfúvóka.
nagyobbat csak akkor vegyél bele ha nagyobb hengert teszel fel rá,addig felesleges szórakozni vele.
Ami viszont nagyon fontos az a karbi helyes beállítása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!