Talán jobban vezetek mint Schumaher?
1 éve van meg a jogsim. Eleinte az autópályán 120-nál már halálfélelmem volt, de lasabb sebességnél minden jól ment, ha senki nem zavart és maximálisan a vezetésre tudtam koncentrálni.
Ma már a 150 sem okoz gondot, de sajna nem megy többel a Suzuki. A derékszögű kanyarokat is 3-asban veszem be, a stop táblát és a sebességkorlátozást nem ismerem, viszont az indexet mindig kiteszem. Nem is a KRESZ, hanem az ésszerűség szerint közlekedem, mindig a maximumot hozom ki a helyzetből.
Viszont esőben és jeges/havas úton, sötétben nem feszegetem a határokat, a kelleténél is lasabban megyek. Ezt még gyakorolnom kell.
Elég gyakori, hogy az ember a "friss" jogsival elbízza magát egy kis gyakorlat megszerzése után.
1 év még nagyon-nagyon kevés és nem kéne a 150-et sem nagyon feszegetned inkább. (Na meg a kresz-t nem viccből találták ki...)
Latyakos hegyi úton megy már a 130?
Ha még nem, akkor még egy közel erős magyar raliversenyző szintjén sem vagy, nem hogy egy 7-szeres Forma–1-es világbajnokén.
Milyen Scumacher? Te vagy az új Emerson Fittipaldi vagy Niki Lauda... De remélem azért érzed az iróniát.
"a stop táblát és a sebességkorlátozást nem ismerem" - ez elég baj. És mit fogsz mondani annak az embernek, akinek beleszállsz oldalról az autójába, mert nem álltál meg a táblánál?
Ő gondolom azt fogja mondani, hogy várd meg amíg kihívja a rendőröket... Aztán megbüntetnek 40 ezerre a helyszínen és akkor még nincs vége a történetnek.
Persze ha kamion jön, akkor nem kell majd semmit mondanod, esetleg a TAJ számodat a mentősöknek, ha fogsz tudni beszélni mikor kiszednek.
Nem jól vezetsz, hanem eszetlenül.
" a stop táblát és a sebességkorlátozást nem ismerem"
Erre azt szoktam mondani, hogy én meg kamionozok. Remélem egyszer nem adsz majd elsőbbséget és áttolom a búrádon azt a 65 lovas blokkot.
A száguldozásra, meg a 150-re is csak annyit mondok, az én autóm kettesben többet megy. Na most akkor én meg Alonso vagyok vagy mi?
Nem attól vagy jó sofőr, hogy a koporsónak mered nyomni. Megnézném, amikor elindulsz a Suzukiddal egy rally-sprint versenyen ( persze cső nélkül, hogy ha esetleg mégsem te lennél a Jani, akkor legalább másnak nem kell tőled többé tartani ) vajon kategóriádban hányadik lennél? Szerintem úgy kifújnák az orrodat, hogy sírva mennél haza.
A STOP tábláról meg még annyit:
2011 áprilisában az egyik vidéki kisvárosban két hülye gyerek egy Escorttal azt játszotta, ki mer gyorsabban átmenni a Stop táblánál a kereszteződésen. Szerencsétlenségükre arra járt a szomszéd csaj és a barátja egy ( ha jól emlékszem ) Audi 100-assal. Ezek olyan 80-85-ös tempóban találták be a jobb első ajtónál és feltolták őket a padkán és egy bokron át a 2,5 méter magas kőkerítés sarkára. Kiflibe hajtották az Audit, a két szerencsétlen 19 évest a tűzoltók vágták ki a kocsiból, mindkettőnek pár hónap kórház lett. Csoda, hogy egyáltalán túlélték. A kis gyökér, aki vezetett úgy 3 hete vonult be, letöltendőre. Remélem fszra húzzák odabent minimum napi kétszer.
Ezen gondolkozz el te is egy kicsit. Amíg csak magadat nyírod ki a hülyeségeddel addig a kutyát nem érdekli mit csinálsz. Ha esetleg mást és te túléled, remélem felrántanak az első lámpaoszlopra :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!