Miért visít a váltó a kocsimba?
"Annyit kiderítettem hogy renault váltó van a kocsimba amit nem fogok fel hogy egy japán kocsiba hogy lehet francia váltó"
Úgy, hogy a te elméletileg japán autód Hollandiában készült, a NedCar-nál és ugyanazokra az alapokra épül, mint az elméletileg svéd Volvo S40. De a dízel hajtásláncok a Carismában a Renault-tól érkeztek, ami meg ugye - szintén elméletileg - francia. Na, ennyit az örök "japánótó-németótó-franciaótó" vitáról.
Az, hogy mikor milyen fokozatban visít, fölöttébb érdekes. Ha csak egy fokozat lenne problémás, akkor rá lehetne fogni a szinkrongyűrű kopására (bár ott sem a visítás a legfőbb tünet), így viszont érdemes lenne megnézni, mi a helyzet a váltóolajjal. Lehet, hogy nem sok van már benne és az sem kizárt, hogy a kenőanyag kicsit már elfáradt. Ha jól tudom, ezek már élettartamkenésűek voltak, de sajnos csodák nincsenek: tíz év és több tízezer (százezer?) kilométer után egy olaj sem olyan, mint újkorában.
olaj csere!
Ugyanmár egy francia autó mégis mitől lenne rossz? Mindegyik autónak vannak tipus hibái, emlitsük a bmw 30d-jét vagy az audi 2.5tdi-jét, esetleg az automata váltójukat, vagy épp a 2.0pd-ket.. de akár franciánál a régebbi 3.0 dci-k közt is akadt rossz motor. Mindegyik autonál elmondható ez, nem egy adott márkára, vagy hova tartozásától függ ez :)
Tuti hogy váltó?
Visítani szokott az vízpumpát hajtó szíj, amikor a vízpumpa már nehezen mozog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!