Szerintetek jó vétel volt? Illetve: hogyan tudom ellenőrizni hogy tényleg lecserélték-e az olajat, illetve a vezérlést ezen a típuson (1.9 TDI)?
4-5 évesnél idősebb gumit meg kell nézni,és ha repedések vannak rajta akkor csere.
Ezt nekem gumis ismerős is megerősítette, én így cselekszem,mert balesetveszélyes lehet.
Nekem fontos a saját, és mások testi épsége.
Ennyi.
Igazatok van abban, hogy ha nagyon meg van öregedve a gumi, akkor nem szabad vele közlekedni, mert bármikor széthasadhat, és tubeless ide vagy oda, ha széthasad az olyan mint amikor eldurran a tömlős gumi. Ezek még nem vészes állapotúak.
A vezérlést és a szűrőket az olajjal együtt kicserélték, ezt onnan tudom hogy kiszedtem a légszűrőt, teljesen tiszta, új szűrő, a vezérlést pedig onnan, hogy a vízpumpát nem cserélték vele, és csacsog a vízpumpa... a héten viszem szervizbe és cseréltetem a vízpumpát, és egy hosszbordás szíjnak a feszítőjét, annak is lehet ez a hülye hangja. Ez cirka +50e-t rádob még, de többet remélem nem kell rá költeni, csak be vagyok szarva hogy megáll a vízpumpa, elszakítja a vezérműszíjat... a többit már hozzá lehet gondolni. Am jó a kocsi, megy rendesen, és működik rajta minden, a legnagyobb baj csak az, hogy kifutottam így a pénzemből... hallgatnom kellett volna a barátnőmre, hogy hagyjak az ilyenekre vagy 200e-t, és elhozom a kocsit, aztán szervizben az ilyeneket le lehet tudni. Nyári gumikat meg majd vennem kell újakat, mert az egy dolog hogy van még rajta minta, de nem sok, de valahogy úgy padkázták az egyik gumit hogy olyan mintha kiharaptak volna belőle, így az lutri hogy mikor száll szét...
Olaszból behozott használt autót! Soha ! Nem vennék.
Olaszból behozott autók közül 100-ból 99 törött volt vagy sérült,pörgetik a motort mint a forma 1-ben,ütik vágják az autót,parkolásnál a padkázás az természetes náluk, nem beszélve a szegélykő átugratása parkolásnál,stb. 1993-ban vettem egy Audi 80-ast 3 évesen,72.000 km-rel. A motorján még rajta volt a gyári konzerváló anyag az utastérben, friss "új" autó illat,stb. A motorháztetőn láttam ,hogy fújva volt és az egyik lökhárítón is volt meghúzás nyom. Nem vettem olcsón de reális áron. Nem egész másfél év alatt,közel annyi pénzt költöttem az autóra mint amennyiért vettem. Igyekeztem is hamar túl adni rajta.
Hibák: Váltó csere 3-as szinkron gyűrű "elszállt". Olcsóbb volt cserélni használt váltóra,mint javíttatni.
Féltengelyek cseréje,jobb oldali eltört. Hengerfejes lett a motor. Elromlott a km óra. Elszakadt az ajtó nyitó bovden szál,stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!