Kompressziós végnyomás egyik hengerben hidegen csak a fele a melegen mért értéknek. Mitől lehet?
Azt azért nem ártana tudni, hogy a többi hengerhez képest hogy néz ki.
Valószínű ez a henger melegen se ad annyit, mint a többi és akkor nem csak a hideg állapotban mért értékkel van gond.
Lehet mondjuk besült dugattyúgyűrű, de lehet más is.
Csak egy hengerről tudni valamit, az kevés....
Bocsánat akkor az adatok hidegen
12,6Bar - 5,8Bar - 14,5Bar - 13,5Bar
És az adatok melegen
12,4Bar - 13,0Bar - 13,0Bar - 12,4Bar
Kompressziómérő jó, kétszer is mértem minden hengerben.
Mérj veszteséget , a kompro mérés csak saccolás .
Vagy be van hitelesítve ? Nincs ,ahány fajta annyi mérés ..
Az lehet, hogy ahány fajta, annyi mérés, a kompressziós végnyomás mérés arra jó, hogy egymáshoz képest vizsgáljuk a hengereket. Én nem vagyok autószerelő, ezért kérdezem, hogy mitől fordulhat elő ilyen. De ez kb. 3 hete kezdődhetett, hogy mikor beindítottam autógázzal hidegen, járattam, gázszag volt, míg be nem melegedett és azóta is ez van. Aztán mostanában csak úgy megmértem kíváncsiságból, akkor szembesültem ezzel a helyzettel. Én arra gyanakszom, hogy hidegen a szívó vagy kipufogószelepem nem zár rendesen és a gázt nem égeti el, de melegen már jó.
Rossz szelephézag miatt előfordulhat ilyen különbség hideg és meleg motor között?
Nemrég volt felújítva (kb. 10.000km), új gyűrűk, hengerfej felújítás, új tömítések.
Ja és azt ne írja senki, hogy a GÁZ MIATT van, 100.000km volt benne gázzal és a szelepeket nem kellett cserélni csak a szelepülékeket újramarni meg síkolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!