Vágó Laz'lo László kérdése:
Hogyan oldható meg a dolog?
Figyelt kérdés
Hengerfejes lett az autóm és egyik ismerősömmel, aki szakmabeli, nekiláttunk megcsinálni. Kicseréltük a tömítést és a vezérműszíjat vízpumpát stb... Mielőtt a tömítést felraktuk, megkért hogy takarítsam el a hengerfejet! Én meg nem tudtam, hogy(asszem hidro tőkéknek nevezik 16 darab van benne)ezek kitudnak esni, nagy nagyon szépen 4 darabot ki is ejtetem..... visszatettük, de valószínű, hogy nem a helyükre, mert nem indul az autó....Forgat az akksi, röffenne is szegény, de nagyon halványan, mintha csak egy henger akarna indulni! A vezérlést azt ha minden igaz, jól raktuk össze! Mondom én nem értek hozzá, van ugye a motor.... a vezérműszíj rá megy 4 fogaskerékre, van egy lent, a vízpumpa, meg a felső kettő a hengerfejnél. az alsónál a jelölés: a fogon egy piros csík, a burkolaton egy furat, azok egyben vannak, a felső kettőnél pedig: az egyik keréken két fogon van piros csík, amásik felsőn: egy fogon van piros csík és az pont be megy a két piros csík közé! tehát a jelölések egyben vannak, meg mikor szétszedtük, vigyáztunk, hogy ne mozduljanak el.... szikrát nem néztük még, hogy van e, de a vezetékek mérete adja magát, hogy hová kell csatlakoztatni őket, mással nem lehet összekeverni! amúgy egy 93-as ford orionom van, 1.6 benzines, injektoros és lépcsős hátú! bocs a helyesírásért, nagyon siettem, remélem találok megoldást!2013. febr. 18. 20:08
1/7 anonim válasza:
Nem a hidrotőke miatt nem indul! Ha a vezérlést biztosan a helyére tettétek, akkor már csak az osztófejen kell 180 fokot fordítani, mert ugyebár azt is el lehet rakni a helyéről.
2/7 anonim válasza:
Hallottad már azt,h amihez nem értesz ne nyúlj hozzá? Akkor remélem most megtanultad...
3/7 anonim válasza:
Ja, kezdetnek kipróbálhatod, hogy az osztófejen a kábeleket kicseréled a szemben lévőkre. Ha úgy elindul, akkor tuti, hogy az van elforgatva.
Ha leveszed a szelepdeklit, akkor a szelepváltásokból látni fogod, hogy melyik henger van épp munkaütemben, és ahoz is beállíthatod a gyújtást!
Ha meg nem gyújtásgond, akkor mégis csak a vezérlést raktátok el...
4/7 A kérdező kommentje:
és te hallottad már azt, hogy amihez semmi közöd, abba ne szólj bele? :D Hiába okítassz, utólag b...aszhatom az egészet nem? azért írtam ide, hátha lesz valakinek SEGÍTŐ véleménye, nem pedig okító, mintha te nem hibáztál volna életedben, már ne haragudj, hogy letegeztelek........ az első kommentelőnek meg köszönöm ;)
2013. febr. 18. 20:24
5/7 A kérdező kommentje:
Tehát, ha a hidrotőkék közül 4-et nem tettem vissza a saját helyükre, és minden más jól van összerakva, akkor ugyan úgy be kéne indulnia a kocsinak?
2013. febr. 18. 20:33
6/7 Autószerelő válasza:
Szép jó estét ami igaz az igaz nyakig ér a szar, ha a motor nem kalapál akkor nem lehet nagy gond, ezek a régi motorok nem olyan pontosak egy foggal arréb van a vezérlés akkor is indulnia kell csak "csattog durrog villámlik" esemenyek kíséretében Próba a motort hold pontra kell tekerni( a jelölések egybe essenek akkor az 1-es henger gyújt nemtudom pontosan, hogy milyen gyulytása van a vasnak ha rotoros elosztóval szerelt akkor ott is az 1-es henger felé kell állnia a rotornak a gyulytás elosztón jelőlve van az egyes henger gyúlytási sorrend:1 4 3 2 óra járásának megfelelő irányba haladva ha a leírtak passzolnak akkor így képernyőn kéresztűl ennyit tudtam segíteni
7/7 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm, megpróbálok mindent ;)
2013. febr. 18. 20:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!