Apró tuningok simson s 51 n re?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olcsó apró tunning:
Amit érdemes:szintetikus 2t olajzás.
Az első lánckerékkel tudsz variálni hogy hányfogót veszel bele ha több a fog akkor gyorsabb de gyengébb lessz ha kevesebb fogút teszel bele akkor erősebb lessz de viszont kevesebb lessz a vége mert jobban pörög.
Olcsó tunning ha sportdobot veszel rá.
Sportlégszűrőt nem ajánlom.
Ha kalapácsos gyújtású akkor venni kell rá tirisztoros gyújtást elektronikával.-nem olcsó de viszont apró tunning és jobb lesz a fogyasztása is és könnyebben indul.
Ha versenyre mennél akkor le kell csupaszítani a vázat ,sportgumikat kell fel tenni ,át kell fúvókázni és lehet bele tankolni shel 100-as benzint tankolni.
Lehet nagyobb hengert rá tenni,sportfőtengelyt bele venni
,kuplungot kikönnyíteni,ha 3 sebességes akkor 4sebességes váltót beletenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
kgpassat!
Nekem úgy jön le hogy hülyeségnek tartod a szintetikus olajat.Nos ki lehet próbálni,természetesen nem stil olajjal ,nem nagyon lehet érezni de a szintetikus olajjal jobban bírja az emelkedőt egy hangyányival+nem kormol,nem teszi tönkre a kipufogót,a dugónak is csak jót tesz.
Ha meg valaki nagyon bele akar merülni a témába akkor miért ne cseréljen benne sport főtengőt?Igaz üzemórás lessz a gép de ha valaki tunningolni akarja a gépét akkor csak csinálja nyugodtan,én ehez szívesen adok ötleteket,pedig ellenzem tunningolást mert azzal rontasz a mínőségen és nem lessz megbízható a gépezet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem hülyeség a szintetikus olaj, de nem is tuning. Mint ahogy a többi sem, amit felsoroltál.
Mit takar a sport főtengely elnevezés?
Miért lenne egy tuningolt gép üzemórás, miért rontanál a minőségen, miért nem lesz megbízható?
Terjed itt a hülyeség ezerrel. Bár aki itt kérdez, az meg is érdemli.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A sport főtengely az azért is jobb hogy azt legalább nagyobb teljesítményre tervezték.
A gyári tengelyeket szét lehet nyírni nagyobb hengerekkel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A tunningal miért is rontasz a mínőségen?
Elsősorban a mérnökök ezt a mocit megtervezték olyannak amilyennek(MÉRNÖKÖK).Ha ebbe már belepiszkálsz akkor már rontasz a mínőségén .Tudni illik ez egy kicsi blokk kicsi váz, a nagyobb teljesítmény magasabb hőt,erősebb igénybevételhez vezet.
Ha kimennél versenyekre akkor tudnád hogy igen is a tunning az üzemórás,ezért nem olcsó versenyezni is mert ott elég sűrűn cserélgetik az alkatrészeket.
Amúgy egy gyári simóval be lehet vállalni nagyobb túrákat is,a tunningosak max 30km-es sugárban cirkálnak és ezt föl is lehet tenni akár kérdésben is,mert úgy is csak azok mernek elmenni hosszabb utakra akik gyári gépeiket rendesen karbantartva használják.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
SZóval szerinted nem lehet elérni teljesítmény növekedést azzal hogy ha kalapácsos gyújtást kicserél tirisztorosra?Nos a végeredményt lehet mérni üzemanyagban ,végsebességben,kora reggeli beindításkor.
Mondj már egy pár jó tunning ötletet!!!Elvégre nemezért néztél be ide?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A sport főtengely egy marketing duma. A gyári főtengellyel semmi baj, kell rá egy jó hajtókar, és kész. Na meg 70-estől illik kiegyensúlyozni.
HA jó alkatrészeket használsz, akkor miért rontasz a minőségen?
Gondolom a versenyeken használt hengerek nem éppen nyomatékosak, nem lehet őket összehasonlítani egy utcai hengerrel.
A tuningosok csak 30 km-es körben túráznak? Akkor a klubban mind hazudik...
Ha szóba kerül a tuning, én a hengerre, kipufogóra, karbira, légszűrőre gondolok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Légszűrőre?A sport légszűrő az ami elég nagy hülyeség ,mert azzal is csak többet ártasz.
És az igazi szimósok azok nem tunningolják a gépüket.
Milyen jó mínőségű alkatrészekről írsz?A gyárinál jobb mínőség nem létezik,ezért érdemes bontottat szerezni akármiről is legyen szó.Eljátszatod azt is hogy mindenből megveszed a legdrágábbat akkor is hamarabb tönkremegy az új alkatrészed mint az eredeti gyári alkatrészek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!