Apró tuningok simson s 51 n re?
Olcsó apró tunning:
Amit érdemes:szintetikus 2t olajzás.
Az első lánckerékkel tudsz variálni hogy hányfogót veszel bele ha több a fog akkor gyorsabb de gyengébb lessz ha kevesebb fogút teszel bele akkor erősebb lessz de viszont kevesebb lessz a vége mert jobban pörög.
Olcsó tunning ha sportdobot veszel rá.
Sportlégszűrőt nem ajánlom.
Ha kalapácsos gyújtású akkor venni kell rá tirisztoros gyújtást elektronikával.-nem olcsó de viszont apró tunning és jobb lesz a fogyasztása is és könnyebben indul.
Ha versenyre mennél akkor le kell csupaszítani a vázat ,sportgumikat kell fel tenni ,át kell fúvókázni és lehet bele tankolni shel 100-as benzint tankolni.
Lehet nagyobb hengert rá tenni,sportfőtengelyt bele venni
,kuplungot kikönnyíteni,ha 3 sebességes akkor 4sebességes váltót beletenni.
kgpassat!
Nekem úgy jön le hogy hülyeségnek tartod a szintetikus olajat.Nos ki lehet próbálni,természetesen nem stil olajjal ,nem nagyon lehet érezni de a szintetikus olajjal jobban bírja az emelkedőt egy hangyányival+nem kormol,nem teszi tönkre a kipufogót,a dugónak is csak jót tesz.
Ha meg valaki nagyon bele akar merülni a témába akkor miért ne cseréljen benne sport főtengőt?Igaz üzemórás lessz a gép de ha valaki tunningolni akarja a gépét akkor csak csinálja nyugodtan,én ehez szívesen adok ötleteket,pedig ellenzem tunningolást mert azzal rontasz a mínőségen és nem lessz megbízható a gépezet.
Nem hülyeség a szintetikus olaj, de nem is tuning. Mint ahogy a többi sem, amit felsoroltál.
Mit takar a sport főtengely elnevezés?
Miért lenne egy tuningolt gép üzemórás, miért rontanál a minőségen, miért nem lesz megbízható?
Terjed itt a hülyeség ezerrel. Bár aki itt kérdez, az meg is érdemli.
A sport főtengely az azért is jobb hogy azt legalább nagyobb teljesítményre tervezték.
A gyári tengelyeket szét lehet nyírni nagyobb hengerekkel.
A tunningal miért is rontasz a mínőségen?
Elsősorban a mérnökök ezt a mocit megtervezték olyannak amilyennek(MÉRNÖKÖK).Ha ebbe már belepiszkálsz akkor már rontasz a mínőségén .Tudni illik ez egy kicsi blokk kicsi váz, a nagyobb teljesítmény magasabb hőt,erősebb igénybevételhez vezet.
Ha kimennél versenyekre akkor tudnád hogy igen is a tunning az üzemórás,ezért nem olcsó versenyezni is mert ott elég sűrűn cserélgetik az alkatrészeket.
Amúgy egy gyári simóval be lehet vállalni nagyobb túrákat is,a tunningosak max 30km-es sugárban cirkálnak és ezt föl is lehet tenni akár kérdésben is,mert úgy is csak azok mernek elmenni hosszabb utakra akik gyári gépeiket rendesen karbantartva használják.
SZóval szerinted nem lehet elérni teljesítmény növekedést azzal hogy ha kalapácsos gyújtást kicserél tirisztorosra?Nos a végeredményt lehet mérni üzemanyagban ,végsebességben,kora reggeli beindításkor.
Mondj már egy pár jó tunning ötletet!!!Elvégre nemezért néztél be ide?
A sport főtengely egy marketing duma. A gyári főtengellyel semmi baj, kell rá egy jó hajtókar, és kész. Na meg 70-estől illik kiegyensúlyozni.
HA jó alkatrészeket használsz, akkor miért rontasz a minőségen?
Gondolom a versenyeken használt hengerek nem éppen nyomatékosak, nem lehet őket összehasonlítani egy utcai hengerrel.
A tuningosok csak 30 km-es körben túráznak? Akkor a klubban mind hazudik...
Ha szóba kerül a tuning, én a hengerre, kipufogóra, karbira, légszűrőre gondolok.
Légszűrőre?A sport légszűrő az ami elég nagy hülyeség ,mert azzal is csak többet ártasz.
És az igazi szimósok azok nem tunningolják a gépüket.
Milyen jó mínőségű alkatrészekről írsz?A gyárinál jobb mínőség nem létezik,ezért érdemes bontottat szerezni akármiről is legyen szó.Eljátszatod azt is hogy mindenből megveszed a legdrágábbat akkor is hamarabb tönkremegy az új alkatrészed mint az eredeti gyári alkatrészek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!