Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Apró tuningok simson s 51 n re?

Egy.rendes.srac kérdése:

Apró tuningok simson s 51 n re?

Figyelt kérdés
Apró tuningok érdekelnének a simosonom ra.
2013. febr. 15. 20:19
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
48%
Optikai tuning: Fésülködj meg mielőtt ráülsz.☺
2013. febr. 15. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:

Olcsó apró tunning:

Amit érdemes:szintetikus 2t olajzás.

Az első lánckerékkel tudsz variálni hogy hányfogót veszel bele ha több a fog akkor gyorsabb de gyengébb lessz ha kevesebb fogút teszel bele akkor erősebb lessz de viszont kevesebb lessz a vége mert jobban pörög.

Olcsó tunning ha sportdobot veszel rá.

Sportlégszűrőt nem ajánlom.

Ha kalapácsos gyújtású akkor venni kell rá tirisztoros gyújtást elektronikával.-nem olcsó de viszont apró tunning és jobb lesz a fogyasztása is és könnyebben indul.

Ha versenyre mennél akkor le kell csupaszítani a vázat ,sportgumikat kell fel tenni ,át kell fúvókázni és lehet bele tankolni shel 100-as benzint tankolni.

Lehet nagyobb hengert rá tenni,sportfőtengelyt bele venni

,kuplungot kikönnyíteni,ha 3 sebességes akkor 4sebességes váltót beletenni.

2013. febr. 15. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 kgpassat ***** válasza:
Szintetikus olaj, gyújtás, kislánckerék, sportfőtengely, sportdob, megy ám a tuning ezerrel gyakorikérdéseken.
2013. febr. 16. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

kgpassat!

Nekem úgy jön le hogy hülyeségnek tartod a szintetikus olajat.Nos ki lehet próbálni,természetesen nem stil olajjal ,nem nagyon lehet érezni de a szintetikus olajjal jobban bírja az emelkedőt egy hangyányival+nem kormol,nem teszi tönkre a kipufogót,a dugónak is csak jót tesz.

Ha meg valaki nagyon bele akar merülni a témába akkor miért ne cseréljen benne sport főtengőt?Igaz üzemórás lessz a gép de ha valaki tunningolni akarja a gépét akkor csak csinálja nyugodtan,én ehez szívesen adok ötleteket,pedig ellenzem tunningolást mert azzal rontasz a mínőségen és nem lessz megbízható a gépezet.

2013. febr. 16. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 kgpassat ***** válasza:

Nem hülyeség a szintetikus olaj, de nem is tuning. Mint ahogy a többi sem, amit felsoroltál.

Mit takar a sport főtengely elnevezés?

Miért lenne egy tuningolt gép üzemórás, miért rontanál a minőségen, miért nem lesz megbízható?

Terjed itt a hülyeség ezerrel. Bár aki itt kérdez, az meg is érdemli.

2013. febr. 16. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:

A sport főtengely az azért is jobb hogy azt legalább nagyobb teljesítményre tervezték.

A gyári tengelyeket szét lehet nyírni nagyobb hengerekkel.

[link]

2013. febr. 16. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:

A tunningal miért is rontasz a mínőségen?

Elsősorban a mérnökök ezt a mocit megtervezték olyannak amilyennek(MÉRNÖKÖK).Ha ebbe már belepiszkálsz akkor már rontasz a mínőségén .Tudni illik ez egy kicsi blokk kicsi váz, a nagyobb teljesítmény magasabb hőt,erősebb igénybevételhez vezet.

Ha kimennél versenyekre akkor tudnád hogy igen is a tunning az üzemórás,ezért nem olcsó versenyezni is mert ott elég sűrűn cserélgetik az alkatrészeket.

Amúgy egy gyári simóval be lehet vállalni nagyobb túrákat is,a tunningosak max 30km-es sugárban cirkálnak és ezt föl is lehet tenni akár kérdésben is,mert úgy is csak azok mernek elmenni hosszabb utakra akik gyári gépeiket rendesen karbantartva használják.

2013. febr. 16. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:

SZóval szerinted nem lehet elérni teljesítmény növekedést azzal hogy ha kalapácsos gyújtást kicserél tirisztorosra?Nos a végeredményt lehet mérni üzemanyagban ,végsebességben,kora reggeli beindításkor.

Mondj már egy pár jó tunning ötletet!!!Elvégre nemezért néztél be ide?

2013. febr. 16. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 kgpassat ***** válasza:

A sport főtengely egy marketing duma. A gyári főtengellyel semmi baj, kell rá egy jó hajtókar, és kész. Na meg 70-estől illik kiegyensúlyozni.

HA jó alkatrészeket használsz, akkor miért rontasz a minőségen?

Gondolom a versenyeken használt hengerek nem éppen nyomatékosak, nem lehet őket összehasonlítani egy utcai hengerrel.

A tuningosok csak 30 km-es körben túráznak? Akkor a klubban mind hazudik...

Ha szóba kerül a tuning, én a hengerre, kipufogóra, karbira, légszűrőre gondolok.

2013. febr. 16. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:

Légszűrőre?A sport légszűrő az ami elég nagy hülyeség ,mert azzal is csak többet ártasz.

És az igazi szimósok azok nem tunningolják a gépüket.

Milyen jó mínőségű alkatrészekről írsz?A gyárinál jobb mínőség nem létezik,ezért érdemes bontottat szerezni akármiről is legyen szó.Eljátszatod azt is hogy mindenből megveszed a legdrágábbat akkor is hamarabb tönkremegy az új alkatrészed mint az eredeti gyári alkatrészek.

2013. febr. 16. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!