"ma 20:28"
kihagytad a kb félmillióba kerülő magasnyomású szivattyút, és a porlasztócsúcsokat:)
ó, meg mindent le kell cserélni nem?
LOL...
Nagyon sok E60-as BMW-nk volt, Mondeo szintén. Mindkettő kb. az összes lehetséges konfigurációban, kombik, limuzinok, 1,6 benzines Mondeótól 530xd BMW-ig tényleg minden.
25d motorral nem szabad megvenni ennyi évesen ezt az autót, sajnos saját kárunkon tapasztaltuk meg (és sok más ismerősünk is). Ha nekem nem hiszel, kérdezz egy BMW gurut.
Mondeo dízelei ugyanolyan érzékenyek a hazai gázolajra, és garanciaidőn túli korukban, 5-6 évesen gyakran kötnek ki vidéki porlasztócsúcs-felújító szerelőknél, amiről te nagy eséllyel nem fogsz tudni a megvételkor (hidd el, akkor sem, ha magánszemélytől veszed). Ettől függetlenül valóban sokkal olcsóbb fenntartani az 5-ösnél, a /rejtett/ hibák lehetősége kisebb, mivel egy sokkal kevésbé komplex autóról beszélünk a Ford esetében.
Szerintem a Mondeót is élmény vezetni, de a BMW-vel összehasonlíthatatlan. Aki mást mond, az még nem vezetett BMW-t, vagy hazudik. Más kérdés, hogy kinek mennyit ér meg az a plusz, amit az 5-ös adhat a Mondeóhoz képest. Reális értékrenddel bíróknak baromság BMW-t tartani, ők az épeszű, átlag felhasználók. Mások kiröhögik azokat, akik Fordot vesznek BMW helyett, ők az autób*zik. A maga értékrendje szerint mindkét tábornak igaza van.
Ezen a gondolatmeneten haladva, ha BMW, akkor 520d/530d. Van most egy 530xd-nk, 2007-es, egytulajos, vezetett könyves, full extrás, hibátlan állapotban van, a szeme fénye volt a csávónak, egy S-osztályba számoltuk be. Gondolkodás nélkül megvenném, ha nem lenne a miénk.
Ha Ford, akkor 2.0 szívó benzin. Komolyan mondom. 9 liter/100km, de nincs kettős tömegű lendkerék, nincs turbó, nincs nagynyomású rendszer, nincsenek porlasztócsúcsok. Gondtalan élet, a 6-7 számjegyű javításoktól igen távol. És qrva szép hangja van!
"ó, meg mindent le kell cserélni nem?
LOL..."
Nem feltétlen kell mindent cserélni. Ha keveset futott akkor esélyes, hogy egyelőre megúszod, viszont ezt óraállás nélkül hirdetik, az pedig nem véletlen. Ezeket nyugodtan számolhatod minimum évi 30-40 000km-rel, és akkor ebben már bőven 300 felett van, amikor már elég sok minden csere érett. Ha felhívod a kereskedőt és azt mondja 200k körül áll az óra vagy alatta, akkor tuti visszatekert. Ha kis futású lenne, akkor drágább lenne és lenne szervizkönyve és ezt nagy böszmén ki is írnák a hirdetésbe.
Én továbbra is azt mondom, ilyet autónál csak ismert és ellenőrizhető előéletűt ( mint amit az előttem levő írt ) vagy Premium Selection. Amúgy nem kicsit fel lehet szállni a szopórollerre :)
"A BMW Premium Selection programba bevont valamennyi gépkocsi megfelel a szigorú minőségi előírásoknak, ami biztosítja a legmagasabb szintű vevői elvárások teljesítését. Ezen kívül a BMW Premium Selection programba bevont gépkocsikra átfogó BMW szervizszolgáltatás és 24 hónapos EUROPlus garancia is érvényes."
Ezt pl ilyen :
Ugyanezt itt is megtalálod:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!