Suzuki Swift 1.3 4x4 tapasztalatok?
Van esetleg valakinek tapasztalata, a Swift MK4-essel kapcsolatban, azaz a 2005-2010 között gyártott új generációs Swift-tel, és összkerékhajtással??
Szemezek egy ilyennek, de csak Német vagy Olasz piacon lehet ugye venni. Itthon van esetleg tapasztalata vele valakinek?
Ha jól tudom ezek Haldex-esek?
Milyen kisautó egyébként ez a Swift? Lehet kicsikarni valahogy kicsi teljesítményt még belőle?
Tyú ez új még nem is hallottam 4X4 es swiftről nem a suzuki SX4-gyes 4x4 es változatára gondoltál?
a többi szuzukik jó kis gépek szóvel szerintem ez a fajta is jó ha létezik olyan amit leírtál.
Légyszíves kűldenél egy linket ahol van leírás erről a Négykerék hajtásos fajta Swiftról
Biztos, hogy van! 1000000%
Én ültem "sztenderd" 1.4-esben, ami "csak" elsőkerék hajtást kapott, de kényelmes volt, abszolút nem fapados. Többet nemigen tudnék mondani róla, nem én vezettem. Esetleg még annyit, hogy hátul is tágas! Beleülsz, olyan érzetet kelt, hogy bentről nagyobb, mint maga a kasztni! :D
Konkrétan itt találtam rá, illetve olvastam is valahol, hogy létezik, csak itthon nem forgalmazták. Az olaszoknál is van. A mobile.de-n rákeresel a swiftekre, illetve a bővített keresésnél kipipálod, hogy csak az összkerekes-eket hozza, és jópár darabot kidob.
Én gondolkodtam Focus II-n is, Astra H-n is, de valahogy az összkerék vonz, föleg télen, nameg úgy hallottam, ezek a kis Suzikuk szinte halhatatlanok, szóval megbízhatóság sem utolsó, illetve nagyjából tartja az árát.
Igaz ha jól tudom, Haldex kuplungos megoldás, szal nem állandó az összkerékhajtás, de amikor kell, akkor jól jön, illetve télen biztos jókat lehet bohóckodni vele.
Télen hátsókerekes, önzáró diffis géppel lehet jól bohóckodni. :)
Az összkerékhajtás az állandó lesz, a Haldex-kuplung a központi diffi szerepét tölti be. Már ha Haldex van benne, ezekben egy elektromechanikus csodaszerkezet szokott lenni.
Egyébként sok értelme nincs szerintem, igazából ahol az elsőkerekessel nem tudsz elmenni ott ezzel sem fogsz messze jutni, annyira nem jó. Ellenben a gép nehezebb lesz és nő a hajtáslánc-veszteség is, plusz még egy hibalehetőség, ami a ritka kivitel miatt egy hibánál sokba fog kerülni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!