Elso autonak melyiket az alabbiak kozul? Swift es F astra kizarva.
Elso autonak, evi 15-20ezer km, napi hasznalatra, kimeletes uzemeltetesre.
2-3 evig nem akarnek nagyobb osszeget rakolteni. Egyelore ilyen ar kategoriaban kell megoldanom.
Otleteket lasd lent.
Ezeket nem ajánlom.
Fiat: pörgős motor miatt szervizigényes
Rover: egy friss brit tanulmány szerint a leggyakrabban elromló motort gyártják
Daewoo: ekkor még a koreaiak nem tudtak rendes autót tervezni
Peugeot: az elektronika gyakran elromlik
Ha Swift és Astra kizárva, akkor nézegess Nissan Almera-t.
Egyébként ennyi pénzért nem nagyon kapsz olyan autót amire utána nem kell költeni szervíz miatt. Ha kapsz is, az valószínűleg német vagy japán autó lesz.
Azért mert a Rover a Honda minőségellenőrzési licenc alapján dolgozik, azért még nem hasonlítsuk már a Hondához. A rover akkor is csak egy hatalmas értékvesztésű, dzsentriautó. Nézz már egy évjárat felszereltség alapján egy Rovert meg egy VW-t mondjuk. Melyik ér többet? Na ugye. Szép, igényesnek tűnik, mint egy angol dolgozószoba, csak a műszaki tartalom az nulla mögötte. Ja, hogy hülyeség mert akkor a BMW is szar? Nem a BMW azért vásárolta be magát, mert kíváncsi volt a Honda licencre, neki ennyi szakmai titok megért annyit, hogy egy "ekkora" vállalathoz bevásárolja magát. Mert ő megtehette.
Sajnálom, ha a lelkedbe gázoltam, gondolom rovered van, ezért borultál ki. Barátkozz meg a valósággal. Ja és én meg nem "idehányom a hülyeségem", hidd el, hogy több autót láttam már közelről mint te. Erről ennyit.
Akkor ismételten ideírom, hogy a beböfögés helyett tájékozódj. A linkelt Rover az egyik legmegbízhatóbb. Mivel a kasztnin kívül, szinte minden Honda. Ellenben volt BMW motorral is, azokkal csak a gond volt.
Belém nem gyalogoltál, csak ne írkálj feleslegesen hülyeségeket. Nekem volt ilyen kocsim jó pár éve. Az egyik legmegbízhatóbb volt az összes közül. Az 1.4 103 lovas motorral meg kisebb fogyasztás mellett földbe döngölöm neked az 1.6-os F astrádat.
Újonnan a Rover áráért 2 F Astrát adtak volna.
Amúgy tudod értelmezni a feltett kérdést?
Akkor minek ajánlgatod a szaros F astrát??
Amúgy meg tényleg, a Rovernek az általad említett 14K4F motorja 103 ló és 127 Nm 5000-es fordulaton, az Opel X16XEL motorja meg (ha már 16 szeleppel dobálózol) 100 ló, viszont már 3500 1/min-en leadja a 148 Nm-ert. Valóban, egy nyomatékosabb motort csak úgy körbehugyozol, de, hogy maradjunk a témánál még a sima 8 szelepes hengerenkénti injektoros motorja is 135 Nm-t tud. A legegyszerűbb központi injektoros 1,6-os ad le 125 newtont ez kb annyi mint a Rover "kihegyezett" 1,6 DOHC motorja, csak mert annyira földbe akartad döngölni, ilyen paraméterekkel mondjuk...
Ja, újonnan....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!