Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A diesel, vagy a benzines...

A diesel, vagy a benzines motor bírja tovább?

Figyelt kérdés

2013. febr. 12. 18:42
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
44%

Egyértelműen a Diesel.

Kisebb fordulatszám tartományban mozog, így egyértelmű.

2013. febr. 12. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
88%
Maga a motorblokk egyértelműen a dízelen. Az üzemanyag rendszer hal meg rajtuk hamarabb.
2013. febr. 12. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
62%

A dieselmotor, nagyságrendekkel tovább bírja!!


Ezalatt egy komplett világkörüli utat meg lehet spórolni egy benzineshez képest!!!

2013. febr. 12. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
szerintem nem ilyen egyértelmű, nem a fordulatszám az egyetlen befolyásoló tényező, alacsonyabb fordulaton dolgozik a dízel, de 3x akkora nyomás uralkodik a hengerekben... egyébként meg mit értünk az alatt, hogy tovább bírja? Meg kell gyűrűzni, csaoágyazni, vagy fúrni kell, esetleg az adagolóval van gebasz, az bele számít-e stb...
2013. febr. 12. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
88%
a karbantartástól függ. dízelt is szétlehet ütni 100.000km alatt, ahogyan benzinest is.
2013. febr. 12. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
62%
Legalabb 2x annyit birnak a dizelek.
2013. febr. 12. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Az se mindegy, hogy hogyan használod. Ha pl. városban, rövid utakon jársz, a dízel hamarabb hibásodik meg, meg mint a benzines, persze ez a használat a benzinest is kicsinálja. Autópályán, hosszú távokon a dízel megy tovább hiba nélkül általában.
2013. febr. 12. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat!!! Mindenkinek ment a zöld kéz! :)
2013. febr. 12. 21:21
 9/11 dani900 ***** válasza:
100%

Üdv

A választ igazából nem lehet megválaszolni.

Elmondom miért: ahogy előttem is írták, nem mindegy, hogy pontosan mire is gondolunk, pl csapágy, üzemanyagrendszer (adagoló), hengerfej stb.

Sokkal inkább függ az adott motortípustól, és a karbantartástól, aminek elhanyagolása okozza a kopásból eredő hibák jelentős részét.Egy barátom a 2 éve használja a Hondáját, jelen pillanatban van benne 370ezer km, benzines, és a pörgős motorok közé tartozik, és eddig bontatlan a blokk és az üzemanyag rendszer, ami ellent mond mindennek amit általában gondolnak az emberek. természetesen ez nem nagy gond, hiszen nem mindenki nem érthet mindenhez. Az ellenpélda azén Ford Escortom, amiben 130ezer km van, túl van egy vezérműszíj szakadáson, és egy adagolófelújításon,(utólag jöttem rá, hogy a vezérmű azért szakadt el, mert a gázolaj ami szivárgott az adagolóból, az oldotta meg a szíjat.)


Tehát ha eszerint választasz autót sokkal inkább az adott típus lehetséges hibáit, és állapotát kell nézned, mint hamis sztereotípiák után menni.

2013. febr. 13. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget! Megfogadom a tanácsot!
2013. febr. 16. 10:42
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!