Aprilia sr old tuning, mit tegyék bele?
Ha variót akarsz venni akkor elméletileg van hozzá olyan hogy abba mekkora görgők kellenek vagy adnak egyből hozzá.
Kuplungból olyat vegyél amiben minnél nagyobb felületen van ferodor két vagy 3 pofás van 3 pofás kevésbé kopik és jobban megfoja a szerkezetet.Erősebb kuplungkinyomó rugót is vehetsz bele ,ettől jobban fog gyorsulni kb 40-ig 60-ig jobban pörög.Ha a kuplungrugókat is cseréled akkor viszont iszonyat jól fog gyorsulni de viszont több lessz a fogyasztása és jobban kopik a kuplungod mert nagyobb fordulaton nyit a szerkezet.
Kipufogó is jó,majd egy picit érezhetőbben jobban fog menni végre is meg könnyebben reagál majd a gázkarra.
Ezek után viszont érdemes a karburátoron is állítani,esetleg fúvókázni,elsőnek megteszi az is ha feljebb akasztod a súbertűt.A sportlégszűrőt nem ajánlom mert azzal csak problémád lessz.
Ha veszel variót,akkor vegyél bele új szíjat is ,szerintem,mert sokat számít annak is ha 1-2mm-ert meg van kopva.
A kipufogónál szerintem tök mindegy hogy milyen sportkipufogót veszel rá az a lényeg hogy rá tudd rakni.
Én házilag csináltam rezót,nos a méreteket is csökkentettem és úgy is nagyon baba lett,szóval a kipufogónál csak az számít hogy sport legyen azon belül már sok különbség nincsen.
A kuplungharangnál még olyat nem halottam hogy sport harang,bár elképzelhetőnk tartom a dolgot mert ha könnítesz a szerkezeten ,könyebben is tud pörögni de ez csak annit fog számítani hogy versenypályán egy tizednyi előnyöd lenne és kész.Mármint a harangot szerintem felesleges.Ahol esetleg még picivel többet tudnál kihozni a gépből az a előnyújtásvezérlés [link] itt érdeklődhetsz de az nagyon sokba kerül szerintem és csak kevés lovat ad de nagyon hasznos.
Tunning egy fajtája még a hajátsban van de ahoz szét kell kapni a hajtóművet és az ottani áttétetelézzes is tudsz variálni ,lehet 15ezerért sport meghajtó nem is tudom mi a neve így hirtelen de az a lényeg hogy a hátsó hajtóműben van egy tengely rajta fogaskerékkel és itt változtatják a fogaskerekek számát ezáltal lehet vagy erősebbé vagy gyorsabbá tenni apró gépünket.
Mégegy apróság,ha gumit kell venned érdemes nézegetned a gumik futás teljesítményét is.
A kuplungharang alá erősebb rugót teszel akkor jobba gyorsulása rövid távon,meg jobban lehet hegyet mászni vele.
A sárga az közepes erős(erősebb a gyáritól),a piros pedig a legerősebb.
A malossi is nagyon jó ,ami a polinit illeti nemtudom,rákerestem egyre és a termék alatt 4ből egy fikázta a commentelők közül
A erősebb rugó az csak a váltás kakakterisztikájába szól bele meg a kuplungrugó is.
magyarul a végsebessége megmarad csak annyi hogy rövid távon jobban fog húzni aztán majd lasabban éri el a véget.
Az erősebb kuplungrugó pedig csak annyi hogy magasabb fordulaton nyit ki a kuplung ezáltal jobban kopik mert hirtelen harap rá és ezáltal jobb lessz a gyorsulása is mert a 2t-nek magasabb fordulaton adja le a nyomatékot.
Én az erősebb nyomórugót megtartottam,a kis rugót pedig visszacsréltem gyárira mert nem tetszett hogy mindig magasabb fordulaton indított a motor állandóan,de nem tagadom iszonyat jól gyorsult a gép.
A lényeg a kuplungrugókkal meg a nyomórugóval nem változtatsz a végsebességen.
Én sárgával használtam úgy kb 40ig jobban harapott.
Egümotors.hu ra menj fel ott tele van robogó tunningal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!