Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aprilia sr old tuning, mit...

Aprilia sr old tuning, mit tegyék bele?

Figyelt kérdés
50-es nek akarom hagyni, variot, kuplungot, (ajánlott rúgó hozájuk), kiput vennék rá. Milyen combo lenne a legjobb?

2013. febr. 10. 15:28
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Ha variót akarsz venni akkor elméletileg van hozzá olyan hogy abba mekkora görgők kellenek vagy adnak egyből hozzá.

Kuplungból olyat vegyél amiben minnél nagyobb felületen van ferodor két vagy 3 pofás van 3 pofás kevésbé kopik és jobban megfoja a szerkezetet.Erősebb kuplungkinyomó rugót is vehetsz bele ,ettől jobban fog gyorsulni kb 40-ig 60-ig jobban pörög.Ha a kuplungrugókat is cseréled akkor viszont iszonyat jól fog gyorsulni de viszont több lessz a fogyasztása és jobban kopik a kuplungod mert nagyobb fordulaton nyit a szerkezet.

Kipufogó is jó,majd egy picit érezhetőbben jobban fog menni végre is meg könnyebben reagál majd a gázkarra.

Ezek után viszont érdemes a karburátoron is állítani,esetleg fúvókázni,elsőnek megteszi az is ha feljebb akasztod a súbertűt.A sportlégszűrőt nem ajánlom mert azzal csak problémád lessz.

Ha veszel variót,akkor vegyél bele új szíjat is ,szerintem,mert sokat számít annak is ha 1-2mm-ert meg van kopva.

2013. febr. 10. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
A szíj uj, kevlar, a kuplungharag sokat számít, mert azt is vennék ha igen? Amiket irnál cuccokat, típust birsz írni, kb 45-50 ezret szánok rá. kipufogot már ismerőstől veszek/vennék: stage6 pro racing, ez jó kipufogó?
2013. febr. 10. 17:48
 3/15 anonim ***** válasza:

A kipufogónál szerintem tök mindegy hogy milyen sportkipufogót veszel rá az a lényeg hogy rá tudd rakni.

Én házilag csináltam rezót,nos a méreteket is csökkentettem és úgy is nagyon baba lett,szóval a kipufogónál csak az számít hogy sport legyen azon belül már sok különbség nincsen.

A kuplungharangnál még olyat nem halottam hogy sport harang,bár elképzelhetőnk tartom a dolgot mert ha könnítesz a szerkezeten ,könyebben is tud pörögni de ez csak annit fog számítani hogy versenypályán egy tizednyi előnyöd lenne és kész.Mármint a harangot szerintem felesleges.Ahol esetleg még picivel többet tudnál kihozni a gépből az a előnyújtásvezérlés [link] itt érdeklődhetsz de az nagyon sokba kerül szerintem és csak kevés lovat ad de nagyon hasznos.

Tunning egy fajtája még a hajátsban van de ahoz szét kell kapni a hajtóművet és az ottani áttétetelézzes is tudsz variálni ,lehet 15ezerért sport meghajtó nem is tudom mi a neve így hirtelen de az a lényeg hogy a hátsó hajtóműben van egy tengely rajta fogaskerékkel és itt változtatják a fogaskerekek számát ezáltal lehet vagy erősebbé vagy gyorsabbá tenni apró gépünket.

Mégegy apróság,ha gumit kell venned érdemes nézegetned a gumik futás teljesítményét is.

2013. febr. 10. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Értem, variátorbol 2-t találtam, ár/érték arányban ez a legjobb, 1. malossi motivator, 2. Polini speed controller, melyik a jobb, milyen rugót vegyék alá? :)
2013. febr. 10. 18:11
 5/15 anonim ***** válasza:

A kuplungharang alá erősebb rugót teszel akkor jobba gyorsulása rövid távon,meg jobban lehet hegyet mászni vele.

A sárga az közepes erős(erősebb a gyáritól),a piros pedig a legerősebb.

A malossi is nagyon jó ,ami a polinit illeti nemtudom,rákerestem egyre és a termék alatt 4ből egy fikázta a commentelők közül

2013. febr. 10. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Igen ezért nem tudom :/ mert az az egy az az akinek nincs is csak keménykedik, a malossi azt írja hogy akár 15km/h val is jobban mehet a motor, akkor mi van a gyári motorba a legerősebbet rakom, azt tudom hogy jól gyorsulna, de a végsebessége maradna? Illetve a kis rugónál is az kell ha gyorsabban gyorsuljon? (csak irtad hogy jobban kopik a kuplung)
2013. febr. 10. 18:35
 7/15 A kérdező kommentje:
Azt nem irtam gyárikag fehér rugót adnak hozzá
2013. febr. 10. 18:37
 8/15 anonim ***** válasza:

A erősebb rugó az csak a váltás kakakterisztikájába szól bele meg a kuplungrugó is.

magyarul a végsebessége megmarad csak annyi hogy rövid távon jobban fog húzni aztán majd lasabban éri el a véget.

Az erősebb kuplungrugó pedig csak annyi hogy magasabb fordulaton nyit ki a kuplung ezáltal jobban kopik mert hirtelen harap rá és ezáltal jobb lessz a gyorsulása is mert a 2t-nek magasabb fordulaton adja le a nyomatékot.

Én az erősebb nyomórugót megtartottam,a kis rugót pedig visszacsréltem gyárira mert nem tetszett hogy mindig magasabb fordulaton indított a motor állandóan,de nem tagadom iszonyat jól gyorsult a gép.

A lényeg a kuplungrugókkal meg a nyomórugóval nem változtatsz a végsebességen.

2013. febr. 10. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Értem, akkor kb meddig gyorsul nagyon, és mennyire gorsul utánna lassabban, mert ha csak 20-ig akkor nincs értelme? A kis rugót a gyárin hagyom, a nagyra gondolok.
2013. febr. 10. 18:44
 10/15 anonim ***** válasza:

Én sárgával használtam úgy kb 40ig jobban harapott.

Egümotors.hu ra menj fel ott tele van robogó tunningal.

2013. febr. 10. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!