Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honnan tudom meg hol eszi az...

Honnan tudom meg hol eszi az olajat? Csak szétszerelésnél derül ki hogy a gyűrűnknél vagy a szelepszárszimeringnél van a baj? Milyen olajat töltsek bele? Jó ha sűrűbbet rakok bele vagy maradjon a régi? (10w 40 jó? )

Figyelt kérdés
Daewoo Nubira 1.6 benzines
2013. febr. 10. 08:44
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Vagy 5w 30?
2013. febr. 10. 08:48
 2/13 anonim ***** válasza:
10w-40-töl semmi esetre sem menj lejjebb.De vannak jó 15w -s olajok is.Kopottabb motorok hamarabb eszik a finom olajat. Próbáld ki azzal.de meg is lehet szimeringezni,mert nem nagy kiadás ,és akkor az a része biztos jó.Többet fogysz tudni.Lehet ,hogy jó is lesz és nem kell + pénz az olajra is.
2013. febr. 10. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 szántóvető ***** válasza:
53%

mérjél kompressziót és kiderül hogy van-e motorkopás.ez a legegyszerűbb.

ha eszi az olajat akkor jó bele a 10w 40-es olaj,annál drágább felesleges bele.

2013. febr. 10. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
A kompresszió mérés díjából kb megvan a szimeringezés munkadíja.És a kompresszió mérés nagyon NEM pontos.A helyett akkor már káros anyag veszteséget kell mérni. Az megmutatja a hibás rész egységét is.Nem csak azt ,hogy valahol valami hibázik.
2013. febr. 10. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 szántóvető ***** válasza:

Nem hallottam még olyat hogy a kompresszió mérés nem pontos.

kifejtenéd hogy a káros anyag veszteség mérés mit takar?

Mert fogy a motorolaj ugye,ez az alaptünet.

2013. febr. 10. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
56%

Tisztázzuk ,tévhit a vastagabb olaj használata ! Na abból aztán zabálás lenne . A kompresszió mérés munkadíjából megvan a szimeringezés ,na hallod küldök annyi melót beleszakadsz :)

Varázslatokkal nem fog megszünni az olajfogysztás . Motor szét ,meggyűrűz hengerfej rendberak és nem fog olajat enni ..

Egyébként a veszteség mérés ami pontosabb képet ad ,és itt kiderűl merre szökik a teljesítmény..

2013. febr. 10. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 szántóvető ***** válasza:

Ilyen motorfelújítást nem javaslok!Ha kopott a motor akkor mindenhol kopott,tehát ha felül megfogod a kompressziót akkor szétnyomja a főtengelycsapágyat.

Itt a motorállapot felmérésről egy link:

[link]

2013. febr. 10. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Szinte biztos vagyok benne ,hogy a henger elbír egy standard gyűrű készletet ...

A hajtókar csapágyat minden gyűrűzésnél cserélni kell ! Kb 4500 ft a készlet ..

2013. febr. 10. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Ha a szelepszárnál eszi az olajat, akkor azt reggelente, vagy hosszabb állás után, beindításkor szép kékes füsttel jelzi a motor, ami néhány gázfröccs után megszűnik. Ez a szelepek mellett szép lassan lecsorgó és összegyűlő olajtól van. Ha a gyűrűk a kopottak, akkor meleg motornál is, nagyobb gázfröccs után, vagy lepadlózva, szintén szép kék füst a végeredmény. Ez az utóbbi füst, állandó, míg a szimeringnél menet közben a füstölés már nem jellemző.
2013. febr. 10. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Ez sajnos mindig füstöl menet közben is meleg motorral is.

Egy ilyen motornál a felújítás kb mennyi kerül?

Nem csak gyűrűzés hanem mindent amit kell.

2013. febr. 10. 15:23
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!