MZ ETZ 125 / 150 csörgés?
Sziasztok valaki tud megoldást a kis ETZ nél lévő hibára a csörgésre? Van egy 125 ös ETZ-m ami 150 esre van fúrva, eléggé csörög ha eléri a 4000 esres fordulatot, sok videót néztem nem csak nekem ilyen, tudom hogy meglehet oldani, mert 1, nem jöhettek így ki a gyárból 2, haveromnak is van egy ETZ 125 se és neki nem csörög, apámnak egy 250/300 as neki sem csörög, mit lehet ennek tenni ? Ja csapszeg tűgörgő cserélve, dugó henger nemrég fúrt, fordulatszám hajtás teljesen új, volt szétszedve a blokk néztem én mindent rajz alapján van, a kuplung lánc igaz egy kicsit laza, de beinditottuk dekni nélkül, nem vészes. A videón egy kopott karbi volt rajta ne tévesszen meg senkit, már egy új van rajta, az nem csörög , de valami más igen, itt egy videó a hangjáról :)
Szóval, a főtengelyt otthon célszerszámok nélkül nem ajánlott szerelni. Századra ki van centrírozva kész összerakott állapotában. (igen, sokan elfelejtik, nem foglalkoznak vele, ezért veri szét a csapágyakat, blokkot...)
Vidd el egy szakműhelybe ahol kellő tapasztalattal, szerszámozottsággal megcsinálják neked. Szétpréselik, tesznek bele új tűgörgőt, összerakják, és kicentrírozzák. Visszakapod 0 ütéssel, és úgy kell beszerelned a blokkba mintha hímestojás lenne. Ezután örök életű lesz az mz-d.
Ajánlom Bambi mestert, Budapesten van műhelye, de postán is küldhetsz neki cuccot, MZ-sek körében elismert szaki, nagy szakértelemmel, olcsón, jól dolgozik. Elérhetőségeket privában küldök ha érdekel...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!