Ha a motor eléri az üzemi hőfokot, néha furcsa csörömpölő, talán fémes, nem annyira hangos de eléggé hallható hang jelentkezik. De csak akkor ha terhelés alatt van a motor és csak bizonyos fordulatszámnál (1500-3000 környékén), szóval ha álló helyzetben felpörgetem a motort akkor nincs ez a hang. Mi lehet a probléma? Segítsetek légyszi!
Sok probléma lehet. Én a tengelyre gyanakszom hogy lehet az csörömpöl valahol. Vagy a motor felfüggesztésnél van valami hiba.
2012. márc. 27. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Így látatlanba a főtengely környékén keresném a hibát.
Ne sokáig halogasd az átvizsgálást mert ebből motorhiba is lehet!!
A lényeg, hogy NE márkaszervizbe vidd mert vagyonokat fognak legombolni rólad!!
2012. márc. 27. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Szerintem ha a tengellyel lenne a probléma akkor álló helyzetben is csörögne:S de ez csak az én véleményem...
2012. márc. 27. 12:00
4/10 anonim válasza:
www.mondeo.hu
Ez a magyarországi Mondeo klub! Ha ide beírod akkor tuti megmondják, hogy mi a gond. Esetleg ajánlanak egy megbízható szakit!
2012. márc. 27. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Motortartó bak?
2012. márc. 27. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
esetleg az elögyujtás nagy ha terhelésnél csörömpöl
2012. márc. 27. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 Dozer007 válasza:
Hallani kellene... de szerintem lehet simán szelepcsattogás miután felmelegedett az olaj...
Szerelő megmondja 10 másodperc hallgatózás után.
2012. márc. 28. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 Mondy válasza:
Esetleg ha benzines, katalizátoros, akkor lehet hogy csak a katalizátorod csörög, mivel ha komolyabb gondja lenne akkor folyamatosan csinálná, nem csak néha. De tényleg elviszed egy szerelőnek, beül megy vele egy keveset megmondja. :)
2012. okt. 1. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Kicsit már megkésve de azért még hasznos lehet :D. Nekem ugyan ez volt a probléma, pontosítva üresjáratban terhelés nélkül pörgetve nem volt gond. Ha mentem vele és gyorsítottam szintén többnyire hangtalan volt, de amikor a sebességet tartottam (kb 60 fölött) akkor előjött a csattogás. Gázt adva ismét hangtalan lett (legalábbis bentről nem lehetett hallani motorzaj mellett). Nem lett utánanézve a problémának, ami idővel súlyosabb lett. Erősebb csattogás ami már váltásnál, gázelvételnél is jelentkezett. Odáig fajult a helyzet hogy iszonyat erős hangja lett, majd egyszer csak leállt a motor. Ráindítóztam és meg is szorult. Biztos hogy valami a főtengely környékén van, én csapágyra gyanakszok. Hamarosan szét lesz kapva és írok pontosabb infókat. Az biztos ha hasonló probléma lép fel (és kizárható a szelephézag miatti zaj) érdemes hamar utánanézni mi az okozó mert könnyen nagy baj lehet belőle.
2014. jún. 10. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Na és feltárult a hiba okozója. Az egyik hajtókar csapágyazása szétment, de nem akár hogy. Teljesen elvékonyodott, úgy hogy egymásra tudtak csúszni (ez okozta a megszorulást). A főrengelyből is kimart egy darabot, amit így első ránézésre már köszörülni sem lehet. Az egész vége egy főtengely csere, egy hajtókar csere, és a komplett csapágykészlet cseréje.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!