Nem lesz baja a simsonomnak ha a síbertű hengert
körülöte bekenem gépzsíral? Mert azt mondták páran
hogy az is zöröghet, és kenjem be vastagon zsíral,
átvertek vagy ez télleg igaz?
Ha valamelyik fúvókába belemegy a zsír akkor az eltömődhet, szóval a motor le is állhat. Ha az égéstérbe jut akkor meg elég.
Kárt nem csinál, de kellemetlenséget szerintem csinálhat.
2012. ápr. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/4 anonim válasza:
A súbertű maximum zizeg 1 picit,a csörgés inkább a hajtókar csapágyazásából,vagy a főtengely csapágyából jöhet.A zsírt meg a benzin szépen leoldja szóval nem ér semmit.
2012. ápr. 25. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/4 anonim válasza:
Képes zörögni a tolattyú is, de ha már annyira kopott, hogy zörög, akkor nem segít rajta a zsírzás. Egy darabig abbamarad a csörömpölés és tömít a zsír, de gyorsan kioldja a benzin, utána pedig kezdődik minden elölről.
Az ilyet jellemzően diagnosztikai célból használjuk: ha gyanús, hogy a súber van megkopva, akkor bezsírozzuk, meghallgatjuk a motort és ha abbamaradt a csörgés, akkor a karburátort kell cserélni. Hosszú távon viszont nem megoldás, mert a kikopott, lógó tolattyú mellett is tud száguldozni a levegő, amitől a karburátor teljesen beállíthatatlanná válik.
2012. ápr. 25. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/4 anonim válasza:
A "síbertű henger", az maga a síber (magyarul tolattyú). Nem lesz tőle baja, de amúgy a karburátorban nem az zizeg, ha zizeg, mivel túl nagy méretű és túl precíz illesztésű ehhez, na meg nem is éri annyi erőhatás az áramló levegő részéről. Hanem a kúpostű (síbertű) szokott ciripelni a tűsfúvókában, illetve a tűrfúvóka fölé besajtolt sárgaréz toldatban: a folyamatosan gyorsuló-lassuló, lengés jellegű szívóhatás miatt ugyanis a kúpostű igen nagy megterhelésnek van kitéve, mivel az áramló levegő lényegében a porlasztó hosszirányában ide-oda rángatja, ezért egy idő után a kör keresztmetszetű furat oválisra kopik. (A jelenség dúsulást is okoz, ezért ilyenkor lejjebb szokták engedni egy rovátkával a kúpostűt.) A tolattyú körüli kopás inkább falslevegő-jelenséget tud okozni. De amúgy, ahogy már mások is mondták: sokkal valószínűbb, hogy a főtengelyen lévő hajtórúd-csapágyazás, vagy a dugattyúcsapszeg csapágyazása, a kopott dugattyú, dugattyúgyűrűk, netán a főtengelycsapágyak zörögnek. Ezeket sokkal jobban hallani, mint a kopott síbertű zizegését.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!