Ültetés vagy nagyobb felni?
Csak ültetni akarod? Azt nem ajánlom, semmi értelme nincs, csak bele fog verni a gumi a doblemezbe.
Keményíts, szélesíts, és azzal együtt csökkensd a magasságot ha akarod. Így lesz értelme is, ég és föld lesz a stabilitás közti különbség.
Hát igen, ezeket jó egyben csinálni.
Ha megmarad a gyári kerékátmérőd, vagy esetleg kisebbre veszed, (Attól a gyorsulásod is javulni fog, viszont ugyanolyan sebességgel magasabb fordulaton fog működni a motor) akkor nem biztos hogy kell peremezni. Ez függ a választott felni szélességétől, ET számától.
Én is most fogom az enyémet csinálni, csak sajnos az enyém nem "plug and play" hogy megveszem a szettet, és beteszem, hanem a saját gátlóit fogom keményíteni, majd elmegyek egy bontóba rugókat vadászni, ami ugyanolyan átmérőjű, mint az enyém, de erősebb, egyedi keményszilentet gyártatok bele, és csak azután megy fel majd az új kerék.
Sok apró dologra kell figyelni, mert lehet hogy most megveszed a felnit-gumit, így ahogy most van, pont jó, utána leülteted, és már nem fog elférni.
Amúgy milyen típus?
Mert az ültetés attól is függ, mire használja az ember. Pl egy Ladának soha nem csökkenteném a magasságát.
Meg ne esztétikai problémaként fogd fel, hanem azért csináld, hogy minél jobb, stabilabb legyen a futómű. A végén úgyis az lesz, ha kész minden, hogy ránézel, és azt mondod majd: Hú de durván néz ki. De ne az legyen az elsődleges szepmont.
Első voltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!