2 ütemű motornak miért nincs ereje és miért füstöl az első fél percben indítás után?





ha ez csak fél percig van,akkor ez még teljesen rendben van,
a te motorodnak ezek szerint elég fél perc ahhoz ,hogy munkára fogható legyen,





Kérdés,miután megy mint mindig olyankor is füstzöl és nincs ereje mert akkor főtengelyszimering.
De az is lehet hogy rossz olajat használsz bele.
javasolt olaj szintetikus olaj.










...mert amikor hideg, dús keveréket kap, és nehezebb a gyors égés(amit robbanásnak hívunk)..
ez majdnem minden dugattyús motorra érvényes...
a két ütem már csak ilyen..a benzin, és az olaj minősége sem mindegy, sőt a keverési arányon is lehet nagyot bukni.





Lehet kicsit sokat kap szivatóval - de amint bemelegszik már jó is, mert a "normális" rendszer működik a karburátorban.
De ez így még elfogadható. Mondjuk a - megint az a példa amit mindig felhozok, az ezekkel össze sem hasonlítható (mármint 40 évvel korábban fejlesztett) - Pannoniánál fél perc állóhelyben melegítést ajánl a gépkönyv minden elindulás előtt. :)
köszi a válaszokat. Normális üzemben nem füstöl egy picit sem. Szintetikus olajjal jár a gép, és automata olajozású a rendszer, nem én keverem.
Én is a hideg-járatáskori dúsításra gondoltam, de mivel tapasztaltam ilyen szivató nélküli esetben is, nem igazán értem. Arra is gondoltam, hogy ha nincs szivatva, akkor az üzemanyag kiül a belső alkatrészek falára, míg az olaj elég, és ezért füstöl. Létezhet ez a jelenség?










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!