Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 50 es robogóban 2t vagy 4t a...

Yoshimitcu kérdése:

50 es robogóban 2t vagy 4t a jobb?

Figyelt kérdés
2013. jan. 31. 22:11
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
72%

hát a 4t-t nem kell szerelgetni

lehet mondani, hogy jajj én szeretek szerelni, de higyj nekem, nem fogsz szeretni

2013. jan. 31. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

A 4 ütemű kevesebbet eszik, szebb a hangja, viszont lomhább mint egy 2 ütemű, és nagyobb a szervizigénye (olaj-szűrőcsere, szelep beállítás


A 2 üteműnek kevesebb a hibalehetősége, és jobban megy mint egy 4 ütemű. Az hogy mennyit kell szerelgetni sok mindentől függ, ha karban tartod akkor a 2t nek sincs semmi baja.

Viszont egy kínai 4 üteműről ez nemigazán mondható el sajnos....

2013. jan. 31. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
77%
50cm3 esetén mindenképpen a 2T sokkal jobb. 4T nagyon jó 250cm3 től, de 50esnél gyengék, megbízhatatlanok. Műanyag vezérműtengely, icipi szelepek stb...
2013. febr. 1. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Kétütemű motorok egyértelműen nagyobb teljesítményűek. Az elsődleges hátrányuk károsanyag-kibocsátásban van. Menet közben olajat égetnek, ezért büdösek.


50cc-nél négy ütemű motorok teljesítménye nem elég szerintem.

2013. febr. 1. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

A kétütemű 50-esek nincsenek nagyon kihegyezve, szerintem tartaléklángon mennek. Ha precízen beállítanád a karbit "nagy" teljesíttményre, meg beleölnél némi pénzt, valószínűleg tényleg erősebb lenne, mint a szelepes társai, de gyári állapotban ez nem jellemző. 125ccm-nél igen, de az 50-esek 70-75 körül tunak menni, legyen az akár 2, vagy 4 ütemű. 2üteműm már volt, hát minden jellemző volt rá, csak a megbízhatóság és az olcsó fenntartási költségek nem. Ha félévente cserélsz olajszűrőt, olajat, meg gyertyát négyütemű robogódba, még mindig jobban kijösz, mint egy kétüteművel, még akkor is, ha csak a benzin és az olaj költségeit számolod bele.


Szóval én a négyüteműt ajánlom, de semmiképp ne kínait! Lehetőleg japánt. Nem megy rosszabbul egy kétüteműnél :)

2013. febr. 1. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
11%

50-est csak kétüteművel szabad venni. És nem tudom, mivel kell többet szerelni egy kétüteműt, nekem volt 50-es kétütemű japán robogóm 25 ezer kilóméterrel és egy teljesen gyári blokkal (semmit sem kellett rajta cserélni), és ráadásul legtöbbször csutkagázzal jártam, simán vitte a 100 km/h-t. Fogyasztása sem vészes, 3,5 liter.

Kinait venni a legnagyobb hülyeség, mindegy, hogy hány ütemű.

2013. febr. 1. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

"simán vitte a 100 km/h-t."


ja, én meg a matricatuningos simommal megyek simán 200-at:)és fél litert fogyaszt:)

2013. febr. 3. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Én már leírtam a véleményem, nincs kedvem győzködni. Olyat veszel, amilyet akarsz. Persze, 50-esből csak 2T... Tényleg nem értem miért. Talán aki ezt írta, annak nem felel meg a 2 literes fogyasztás, hanem a 3 szimpatikusabb neki. Vagy lehet, hogy csak az olajárus lánya jön be? :)
2013. febr. 3. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
35%

7-es

Komolyan gondoltam a 100 km/h-t.

2013. febr. 4. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
egyetlen gyári 50-es se megy 85-90-nél többet (persze van olyan hogy az óra 120-at is mutatXD)
2013. febr. 4. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!