Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ETZ 250 lehet úgy tuningolni,...

ETZ 250 lehet úgy tuningolni, hogy nem nő a fogyasztása és az élettartama sem csökken?

Figyelt kérdés
rezó nem érdekel mert marhaság.

2013. jan. 30. 14:09
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

"nehogy azthidd hogy annyira hülye vagyok" - egy szóval sem mondtam hogy hülye lennél, de a rezó működésével nem vagy teljesen tisztában.

A hosszok és a szögek hatással vannak a működésére: így lehet befolyásolni, hogy széles sávban keveset hasson (ugye terepre, enduróknál ez a kívánatos), míg más esetekben keskeny tartományban kell nagyon hatnia (ugye mindenféle aszfaltos pályaversenyek ahol szűk f-szám tartományban dolgoztatják).


Kis ismeretterjesztés-szerűen esetleg olvasd el ezt:


[link]


Van azon az oldalon is, meg a direkt MZ-s fórumon is biztosan olyan, aki segít. Csak tudni kell mit szeretnél, pl. főleg alacsony és közepes fordulatszámoknál több erőt (nyomatékot)... És jobb ha olyan segít aki már gyártott és próbálgatott ilyeneket, persze otthon is neki lehet állni, de nem biztos hogy a kívánt eredményt sikerül elérni.

2013. jan. 31. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim válasza:

Kedves kérdező...


Javító szándékkal mondom, hogy hülye vagy kissé. Nem azért, mert valamihez nem értesz - ami egyébként kiderült - hanem azért, mert az ész ott kezdődik, hogy elismered, hogy valamihez nem értesz, és ezért művelni próbálod magad. Ehelyett ismeretek nélkül teszel egy ilyen kijelentést hogy a "rezó marhaság, versenypályára való".


Különben Agent K-nak mindenben igaza van. Hozzátenném, hogy egy jól hangolt - tehát az adott motorhoz épített - rezonátor csökkentheti a fogyasztást - persze azonos teljesítmény mellett -, mert a kipufogógáz mozgási energiájából hasznosít valamennyit, segíti a gázcserét. Az átöblítés során a kipufogóba kerülő keverék egy részét a konfúzorról visszaverődő nyomáshullám visszanyomja a hengerbe, így az nem megy veszendőbe.


A szocimotoros leírás tényleg jó, ezeket én is ott olvastam, úgy emlékszem. Amúgy meg legjobb a gyári állapot, a motor tönkretétele nélkül túl sokat nem tudsz rajta javítani.

2013. febr. 2. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!