Mitől olajos a gyertya az autóba?
Ehhez szerintem szét kellene szedned a hengerfejet és az egész motort. Nem tudom milyen autóról beszélünk de ha valami újabb típus akkor ezt házilagosan nem ajánlatos megtenni.
Megállapítani egyébként méréssel lehetne a kopást, de egy ilyen kaliberű javításnál az a legegyszerűbb ha minden szimmeringet cserélsz és úgy rakod össze. A hengereket meg fel kellene fúratnod és ahhoz választani dugattyúkat....
Ez egy 94es fiat punto 1.6
Hát néztem a dugattyú árakat de az egész autó nem ér annyit mint 4db dugattyú+gyűrű.
Egyébként nagyon jól megy az autó tehát 1.8as bmwt ott hagytam vele,nem gondolnám hogy annyira el lenne kopva a dugó,akkor nem menne így.Vagy esetleg lehet elég lenne gyűrűzni nem?
Mennyit ment a kocsi? Szerintem a szétkopott gyűrűk lesznek - de nem kell dugattyút is cserélni, csak gyűrűzni és kész. Nem ér annyit az az autó hogy komoly felújításba kezdj.
Gyűrűk diagnosztikája? Kompresszió- és résveszteségmérés első körben, ahhoz bontani se kell.
Szerintem nem gyűrű lesz, nagyon ritkán kopnak el egyszerre annyira hogy ilyen tünetek legyenek. Pláne nem 180E alatt. Plusz ennyire kopott gyűrűkkel lenne más gond is.
Valószínűleg szelepszárszimmering lesz, jó eséllyel kiöregedtek. Kompresszióra persze nem árt ránézni, de nem hiszem hogy a gyűrűkkel lesz gond.
Holnap akarok mérni kompressziót.
Bár én is kétlem egyszerű ésszel gondolva ha kopott lenne a dugattyú nem hiszem hogy ennyi erő lenne a kocsiba.
Nem is az erőről van szó, inkább indítási és alapjárati problémák lennének,na meg komoly olajfogyasztás.
Üzemmelegen és fordulaton ugyanis egy kopott gyűrű is képes elégségesen ellátni a dolgát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!