Mit változtassak Simson s51n-es motoromon? FontoS! Még ma is kéne válasz!
Most kaptam meg a motort, kicsit leharcolt állapotban van, Nincsen különösebb baja csak a előző tulajdonos nem törődött vele (úgy értem nem vett hozzá semmit, nem vette ki a fojtást) vagyis nem változtatott rajta. minden nap ő is azzal járt munkába. kicsit fel szeretném "turbózni". hogy vegyem ki a fojtásokat? 2. rúgásra indul szívatóval.
Minden oké vele csak el van hanyagolva. úgy is mondhatnám hogy az előző tulajdonos motorikusan nem értett hozzá! csak vezetni tudta! Erősebbé/gyorsabbá hogy tegyem? mennyi lenne ennek az egésznek a felújítása? milyen trükkök vannak hozzá? (bocs a hosszú szövegért) ha valaki valamit nem ért az írjon privit! előre is Köszönöm a válaszokat! :D
Ezt a kérdést már kiírtad egyszer, nemde?
Szóval:
-elég valószínű, hogy valaki már kiszedte abból a fojtásokat. De le tudod ellenőrizni, valamelyik Simsonos oldalon meg találod az "N" gyári fojtásait, pl. hosszabb súber a karburátorban.
-ha olyan, teljesen eredeti állapotú S51N-et találtál, aminek eredeti mindene, pl. festés, blokk, fojtások, akkor azt nem kellene tönkretenned; sokkal jobb ötlet lenne megőrizni eredeti állapotában. Vagy keresni egy vevőt, aki direkt ilyet keres és fizetne érte - ez összefügg a következő utáni ponttal.
-ha itt kell megkérdezned, hogy mit kell csinálni egy kétüteművel hogy gyorsabban menjen, akkor igazából Te sem értesz hozzá.
-a Simsont lehet "tunyingolni", de semmi értelme meggörbíteni az ülésvázat, szétreszelni a hengert és lemázolni valami nem benzinálló festékkel Kawasaki zöldre... Ha nincs elméleti tudásod a teljesítménynöveléshez, akkor jobb nem belekezdeni. Ha van, akkor meg valami jobb alappal kéne indulni, ami egy tisztességesebb vázra épül például.
De ha mégis az átalakítás mellett döntesz, akkor van egy rési recept rá: használd a gépet, aztán ami kiderül menet közben hogy nem felel meg neked, azon változtass. Ha így "ismeretlenül" beleölsz egy rakás pénzt az újrafestésbe meg átalakításokba, akkor utána esetleg csalódott leszel.
Nem arról van szó hogy nem értek a motorokhoz! csak nem tom mit csináljak vele! elvileg fel van furatva. ezt az eggyik barátom mondta mert hallotta a hangján! de szerintem ez eredeti és még semmi se lett rajta változtatva! azt hogy derítsem ki hogy teljesen eredeti?
meg azt honnan tudod hogy ezt 2x írtam ki?
"az előző tulajdonos motorikusan nem értett hozzá!"
De te hál' Istennek igen...
Ha kicsit elgondolkodnál, hogy mit csinálnak egy hengerrel, ha nagyobb méretre fúrják, akkor talán rájönnél, hogy honnan lehet megállapítani. Talán... (Nem biztos, hogy hangról)
nézd meg a dugó méretét, és megtudod h eredeti-e
hangról megállapítani h fúrva volt, ahhoz már vérprofinak kell lened
Onnan tudom hogy kétszer írtad ki, hogy láttam már a kérdést, csak akkor máshogy volt megfogalmazva.
Azt hogy 50 köbcenti, vagy fúrás után kettővel több, azt bizony nem hallani a hangján. Egy 50-est meg lehet különböztetni egy 80-astól vagy 125-östől hang alapján, de első vagy második túlméretet bizony nem.
Na ezt a haverodat, aki hangról megállapította, hogy fúrt a hengered kérd meg, hogy ha lehet akkor többet rá se nézzen a motorodra. De hozzányúlni már végképp ne engedd.
5 perce röhögök ezen, hogy hallotta, hogy meg van fúrva a henger...:D
Az ilyen gyári állapotú motorokhoz nem szabad hozzányúlni!
Amiket mindenféleképpen vegyél meg hozzá:80w90 hatjóműolaj,fulszintetikus 2t olaj,ngk gyertya ,egy új levegőszűrő sem árt.Meg ami rossz rajta azt kicserélheted bontott alkatrésszel mert azok sokkal jobb mínőségüek mint az utángyártottak.
Én a helyedben csak ennyit tennék és használnám,és vigyáznék rá és akkor egy örök darabú megbízható járgányod lessz ami nem is fog sokat fogyasztani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!