10-15 éves DÍZEL (! ) BMW vásárlás, megéri, mire figyeljek? Tanácsokat szeretnék kérni.
Jaja, ezek a BMW-k ipari hulladékok, bezony, a gyártósor elhagyása után 5km-el elromlanak. Ráadásul csak Mercivel lehet őket vontatni, bezony.
Nahaggyá'má' bázzmög.
Az esetleges konstrukciós/anyaghibáktól eltekintve minden autó annyira megbízható amennyire karban van tartva, legyen BMW, Audi,Merci, vagy egy kétütemű Trabant.
Kérdező: konkrét elképzelés? A M51D25TU UL/OL blokk (E36 325TD, 325TDS, E39 525TDS) nem igazán ajánlott, kényes a karbantartásra, ha nem kapja meg amit kell akkor rövid úton megadja magát.
A többivel nincs különösebb gond,van pár dolog amire figyelni kell, de lődd be hogy mit is szeretnél, mert a 10-15éves dízeles BMW-k elég sok típust jelenthetnek.
A dízel motorok eleve kényesebbek idősebb korukban, lévén, hogy jóval magasabb nyomáson kell az üzemanyagot a motorba juttatni, illetve a motorban sűríteni, a működési elv miatt. Ezért tipikusan az adagoló, a porlasztócsúcsok, vagy épp a turbó kritikus hibaforrás egy idős autónál. Pont úgy, mint az automata váltó. A benzines a dízelhez képest arányában többet elfut, mint a dízel. Ezt vedd figyelembe.
BMW-hez nem értek, még soha nem volt olyan autóm (meg sajnos nem is lesz, esetleg egy B Omega valamikor), de ezek jellemző dízel hibák, amik nem rendeltetésszerű használat (pl. rövid távokra használja, és nem melegszik eb a motor, vagy már hidegen is pörgetve van, vagy csak szar minőségű, pl. Mo-.on kapható gázolajat tankolnak bele) illetve nagyon sok futásteljesítmény esetén sokszor drágábban jön ki az ember a dízellel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!