nehm. félreértetek. olyat keresek ami gyári autó de hétköznapi is.(mint ahogy most már 3. is renault alpine a310 vagy subarz impreza vagy hasonlóak)KÖNNYŰ DE ERŐSÉS NEM MILLIÓDOLLÁROS AUTÓK.
2013. jan. 5. 12:42
12/16 anonim válasza:
Szóval egyszerű földi halandó számára is elérhető, nem több millió dolláros árú gépjárművet keresel, aminek nagyon jó a tömeg-teljesítmény aránya. Nos, ilyenekben már évtizedek óta a Lotus a favorit, jelenleg az Elise az a típus, ami ennek a legjobban megfelel. A legerősebb változatok 4 kg/LE körüli tömeg-teljesítmény aránnyal büszkélkedhetnek, de még a leggyengébbek is éppen csak túllépik a 7 kg/LE-t. Bár az is igaz, hogy 10.000 euró alatti áron működőképes darab nem nagyon akad, de ennek az összegnek az előteremtéséhez még nem kell maffiózónak lenni.
2013. jan. 5. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
13/16 anonim válasza:
"de még a leggyengébbek is éppen csak túllépik a 7 kg/LE-t"
Az azért gáz. Nekem a Volvo 6.17 és semmi köze nincs a sportkocsikhoz ( ennek ellenére biztos, hogy a lotussal jobb időt lehetne menni egy szerpentinen :P ).
2013. jan. 5. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
14/16 anonim válasza:
Nem biztos, hogy annyira gáz az. A tömeg-teljesítmény arány ugyanis - bár sokkal fontosabb a csúcsteljesítménynél, csak ezt sokan nem tudják - önmagában nem minden. A Volvo 6,17 kg/LE-je nagyon jó érték, a leggyengébb Elise-ek ennél tényleg rosszabbak. De az Elise tömeg-teljesítmény aránya 122 lóerőből és 860 kg-ból jön össze, ezért aztán (szó szerint) nincs egy súlycsoportban a Volvoval, ami gyanítom, van van kétszer ekkora tömegű és teljesítményű, ráadásul nem is középmotoros.
Szóval az Elise valószínűleg tényleg körbeautózná egy szerpentinen. De mondjuk a csomagtartója biztosan kisebb. :-)
2013. jan. 5. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
15/16 A kérdező kommentje:
rally-záshoz használnám, de ki is mennék vele az utcára.
2013. jan. 5. 14:38
16/16 anonim válasza:
Lehetett volna akár azzal is kezdeni, hogy raliautót keresel, akkor talán nem ajánlották volna a Koenigsegget. Ilyen célra nagyon jók a régi Suzuki Swift GTi-k (már az a kevés, ami még megvan belőlük, nem csukták össze őket), mert jó erősek, könnyűek és lehet hozzájuk alkatrészt is kapni (a Lotus Elise-hez kevésbé és ralira sem az igazi). De ha úgyis raliautót építesz, akkor gyakorlatilag bármelyik három- vagy ötajtós kisautóból elindulhatsz, mert mire kipakolod belőle a szükségtelen dolgokat, annyival könnyebb lesz, hogy nagyon jó tömeg-teljesítmény arányt érsz el.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!