2004/2005-ös BMW 525d-t vennétek?
"Már kétszer leírtam, ha a legolcsóbb dízeleket nézi, akkor csúnyán ráb@szhat. A benzinessel nem. "
Szóval egy benzines az örök élet. Az nem romolhat el. Köszönjük.
Ha megnézed a spritmonitort, több ezer autó átlagaként 3 liter különbség jön ki a két autó között úgy, hogy a németek inkább pályán járnak, ahol jóval kedvezőbb a benzines, mint városban. Azért 1200Ft 1000Km-en az nem kevés.
"Szóval egy benzines az örök élet. Az nem romolhat el. Köszönjük."
Nem, te is félreérted, vagy nem akarod megérteni- szerintem inkább a második mivel amit becopyztál abban le van írva. Én azt mondom, hogy egy mezei szívó benzines esetében jóval kevesebb a szopófaktor, mint a KÍNÁLAT LEGOLCSÓBB DÍZELEI esetében. Nincs turbó,DMF, esetleg DPF és "kényes" üzemanyag ellátórendszer. B@zzki még linkeltem is olyan dízelt, amit simán megéri bevállalni- ja csak az nem 2.5 milla.
" Azért 1200Ft 1000Km-en az nem kevés." (egy nullával elírtad :P )
Igen nem kevés, de
1200>100km
12000>1000km
120 000> 10 000km
És akkor feltételezzük a legrosszabbat. Bevállallja a LEGOLCSÓBB 525d ami grízes. Egy turbó felújítás simán beleszalad 120 000-ba, ha hozzáveszed a kötelezően cserélendő olajnyomó csövet, az olajcserét, ki/beszerelés munkadíját.. Hopp ez majdnem 200, és akkor felújítható. Ha nem - és nincs kontaktja - akkor új turbó+a sallang simán 400k felett van. Ennek az árából kijön 35 000km-nyi üzemanyag árkülönbözet. Ha lehal a DMF az megint 20 000km-nyi különbözet. Ha csak ez a kettő fossa össze magát, akkor ~55 000km-után lesz olcsóbb az autózás a csodadízellel.
De ha burzsujka csak évi 15 000-ert menne vele és 3 év után kidobja a kocsit, mert kap/vesz másikat akkor gyakorlatilag mínuszban van a benzineshez képest. Nyilván, ha 10 évig használni fogja, akkor jobban jár a dízellel és akkor is ha egy normális - nem a legolcsóbbak közül való - példányt tud megvenni.
Te meg gyakorold a szövegértelmezést.
BMW nagyon jó autó!
Csak 300-400k km után van ami elfárad benne.
Sokan tényleg elhiszik, hogy diesel bmw-ben 7 évesen csak 80000km van.
Ezért kell felhívni a szervizt és kiderül, hogy az első 3 éveben beletekertek 200k-t.
Ha valamelyik tetszik az legyen az első, hogy elviszed egy szervizbe ahol gépre rakják. Sok mindent elmond magáról az autó :)
Itt valamiért mindenki azt hiszi, hogy a benzinest úgy tervezték, hogy nem kell vinni a szervizbe, pedig néha arra is ugyanúgy kell költeni súlyos százezreket, mint a dizelre. Nem egy esetet láttam már, hogy valaki szopott egy benzines autóval, a másiknak meg az ugyanolyan dizel autóval semmi baja nem volt, ráadásul a dizel fele annyit evett.
Én azt ajánlom a kérdezőnek, hogy vegyen 3 milláért egy ilyen autót, ahogy mondták már előttem is, meg mint kiderült, van ennyi pénz. Nincs értelme a legdrágábbat venni, és hidd el, megspórolsz annyit az üzemanyaggal a benzineshez képest, hogy tudd szervizelni rendesen, a másik dolog, hogy a benzinesnek kétszer annyi nyomatéka van, és sokkal jobb vezetni, mint egy benzines. Már csak ezért is megéri dizelt venni.
Állapotot vegyél ne számokat.
Jó E39 fényévekkel jobb mint egy szakadt E60.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!