Mi a tapasztalat egy nyugati autóból átülve, egy Trabant 601 volánja mögé?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kifejezetten másabb érzés. A Megane-nál könnyű volt a váltás, nehezebben fulladt le, és bármikor indult, bár én csak nyáron vezettem.
A Trabit magasabb fordulaton kell járatni, vigyázni kell a kuplunggal és szokni kell a kormányváltót, ha valaki nem vezetett Trabit a nyugati előtt. A szívatót minden indításnál ki kell húzni, és melegíteni a motort. A szél van, akkor csörög a motor, és kell bele ólompótló illetve egy Spuri nevű adalék, amivel gördülékenyebben pörög a motor. Én jobb napján tudok kihozni belőle 80at csörgés nélkül, de a 70-75 állandóbb.
Én imádom a Trabantot, ha ápolod meghálálja, a miénk szombaton volt 22 éves, és eddig semmi nagyobb baja nem volt, egyedül akkumulátort kellett cserélni benne, és néhány kisebb, fogyó alkatrészt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"""Eleinte mosolyt csal az arcodra később megszereted végén pedig már nem is akarsz mást.Olyasmi ez mint a "kacsa" a "bogár" a "kispók" megaz 500as "luigi"."""""
Bár azt is hozzá kelle tennem hogy ezek az én szememben csak dízelesítve érik a pénzt ;-) Ezeket a régi tipusokat úgy lehet igazán megízhatóvá tenni ha dízelesítjük őket.
A régi benzin motort kikapni belőlük és helyettük valami, 1 esetleg 2 hengeres léghűtéses dízel motort beléjük építeni .
Ilyesmiket:
pl:bogárba
pl: kacsába
pl: fiat 500ba v polszkiba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!