Mi a tapasztalat egy nyugati autóból átülve, egy Trabant 601 volánja mögé?
Kifejezetten másabb érzés. A Megane-nál könnyű volt a váltás, nehezebben fulladt le, és bármikor indult, bár én csak nyáron vezettem.
A Trabit magasabb fordulaton kell járatni, vigyázni kell a kuplunggal és szokni kell a kormányváltót, ha valaki nem vezetett Trabit a nyugati előtt. A szívatót minden indításnál ki kell húzni, és melegíteni a motort. A szél van, akkor csörög a motor, és kell bele ólompótló illetve egy Spuri nevű adalék, amivel gördülékenyebben pörög a motor. Én jobb napján tudok kihozni belőle 80at csörgés nélkül, de a 70-75 állandóbb.
Én imádom a Trabantot, ha ápolod meghálálja, a miénk szombaton volt 22 éves, és eddig semmi nagyobb baja nem volt, egyedül akkumulátort kellett cserélni benne, és néhány kisebb, fogyó alkatrészt.
"""Eleinte mosolyt csal az arcodra később megszereted végén pedig már nem is akarsz mást.Olyasmi ez mint a "kacsa" a "bogár" a "kispók" megaz 500as "luigi"."""""
Bár azt is hozzá kelle tennem hogy ezek az én szememben csak dízelesítve érik a pénzt ;-) Ezeket a régi tipusokat úgy lehet igazán megízhatóvá tenni ha dízelesítjük őket.
A régi benzin motort kikapni belőlük és helyettük valami, 1 esetleg 2 hengeres léghűtéses dízel motort beléjük építeni .
Ilyesmiket:
pl:bogárba
pl: kacsába
pl: fiat 500ba v polszkiba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!