Melyik a jobb? ha magasabb fordulaton kacsol a turbó vagy ha már alacsony fordulatszámon is fütyül?
Figyelt kérdés
2012. dec. 28. 14:22
1/7 anonim válasza:
kicsit kifejthetnéd,hogy mi a kérdésed,
2/7 A kérdező kommentje:
nissan almera 1.5-ös vett most anyám.
ugyan olyan motor van ahogy elnéztem mint a renault meganeban. 1,5 dízel. csak ahogy megfigyeltem a renaultban már oyan 1400-1500 körül fütyül a turbó. az nissanban meg olyan 2300 körül kezd húzni. ezért érdekel h melyik a jobb??
2012. dec. 28. 14:28
3/7 anonim válasza:
Ha alacsonyabb fordulaton húz, azt jelenti, hogy kisebb és gyengébb is, de jó, hogy hamar megjön az ereje. Ha magas fordulaton húz, akkor erősebb, de hátrány, hogy kell pörgetni, hogy megjöjjön az ereje. Megoldás: változó geometriájú turbó.
4/7 anonim válasza:
Ha fütyül már nem jó ......
egyébként alulról kell húznia..
5/7 anonim válasza:
A turbó az mindig megy amikor a motor, nincs olyan hogy 2000-nél kapcsol be
6/7 anonim válasza:
Persze, hogy nem kapcsolbe, de kell egy fordulat, hogy elérje a megfelelő nyomást!
Nekem az 1.6 HDi Partner 2300-tól kezd igazán húzni, addig csak tötymörög. Beletettem már 200000 km-t, de fütyülni még nem hallottam a turbót, ha fütyül az már nem az igazi, mert valószínűleg kopott a csapágyazás.
7/7 anonim válasza:
Dieselnél változó geos turbó van. Ugy h nincs semmilyen megoldás. Szimplán más méretü, és/vagy más nyomáson müködnek ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!