Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most vásároltam egy 2005-ös...

Most vásároltam egy 2005-ös Nissan Primerat. A gond az, hogy ma nem kapcsolt be a turbó, nem húzott az autó. Vajon megúszom egy kisebb kiadással vagy nagyobb lesz a gond?

Figyelt kérdés

2012. nov. 27. 20:30
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
22%

Ez bármi lehet sajnos.

A MIL lámpa nem világít, vagy egyáltalán valami visszajelző?

Ha kereskedésből van akkor azok általában lemosatják a motort, innentől kezdve lehet hogy beázott valami, de lehet egy vákumcső csúszott le, amit egy normális szerelő ingyen visszatesz, vagy légtömeg mérő(talán ez a legdrágább), turbó cső eldurran, mágnes szelep.. stb.

Ha lehet várnám majd a fejleményeket!

2012. nov. 27. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
22%
Attól függ mi a baj - nekem 2005-ös Fordom van, érik a turbocsere, mert kezdi megadni magát. Pedig finoman használtam az eddigi negyedmillió km alatt. :)
2012. nov. 27. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
22%
*a lényeg: könnyen lehet belőle drága mulatság is, látatlanban nem nagyon lehet megtippelni.
2012. nov. 27. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
22%

Lehet bármi.


Egy koksszal teli tubinaháztól a "heggesztett" (-te Józsi szar a turbó, micsinájjak?- há' heggesszed be, oszt jóva") turbóig bármi.


Ha ránéz egy kolléga kiderül.


Agent K: Ugye nem újat akarsz venni, qrva drágán? Nagyjából 40-ből felújítják és meg mégegyszer annyit. :)

2012. nov. 27. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

"Ugye nem újat akarsz venni, qrva drágán?": természetesen nem. :)


Viszont amiket olvasgattam külföldi fórumokon, az alapján nem csak turbo le, turbo fel lesz a mutatvány, hanem célszerű nagytakarítást csinálni, pl. levenni a kartert és kivakarni belőle a leüllepedést, ilyenek. Állítólag több esetben megtörtént, hogy a frissen felépített turbo pár hét alatt megadta magát, mert nem tudott elég olaj áramlani hozzá a lerakódások miatt... Természetesen előírt olajjal használom, de ki tudja mi nincs ebben a blokkban. :P

2012. nov. 28. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
AgentK.Mi a jele,ha a turbó KEZDI megadni magát?Egy 2OO3-as Fordom van,1.8 TDCI,190000 km...
2012. nov. 28. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Nem tudom mi lehetett a baj tegnap, ma semmi....minden rendben ment!

Nem világít rajta semmi.

Érdekes...

2012. nov. 28. 10:19
 8/15 anonim ***** válasza:

mr flash .. Nem akarok kötekedni de tapasztalatom szerint 40-böl még nem sikerűlt tuti turbót összehozni .

Legalábbis mifelénk ,égtem meg sufni felújítókkal ....úgyhogy inkább korrekt munka ,garanciával .

2012. nov. 28. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Fordoknál "csak" a csapágyazás szokta megadni magát, viszonylag olcsón javíthatóak. Mondjuk annyiban igazad van hogy ebben már bennevan az is hogy baráti ár, ha azt nem számolom akkor mondjuk 60-70E-ben áll meg.
2012. nov. 28. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:

Ma felgyulladt a piros olaj jelzés is...Akkor valószínű az olajat is eszi???

Én komolyan mondom megőrülök...

Szerintetek?

Lehet a turbó is ezért nem kapcsol be? Szerelőnél még nem voltam, ma vagy hétfőn megyek.

2012. nov. 30. 09:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!