Fiat doblo 1,9 D 63 lóerő, nem gyenge ekkora kasznihoz?
Ezért az összegért jó vétel is lehet, ha minden megfelelő állapotú. A 63 lóerő a nyugicsiga szívódieselben megtanít téged új dolgokra, és érezni fogod személyiségformáló hatását. Mert lehet vele haladni, de csak a kapaszkodósávban. Viszont sokkal több időd és lehetőséged lesz a tájban gyönyörködni, és nem fog bosszantani az emelkedőn 70-nel töszörgő busz, vagy kamion, ugyanis a sorstársuk leszel, ha szállítasz némi terhet a dobozban. Cserébe 6-7 literrel elvagy, és nem kell aggódnod a magasnyomású szivattyú, a kettőstömegű lendkerék, a haldokló turbo, vagy éppen a befecskendezőelemek kopottsága miatt, mert ilyenek ebben nincsenek. 20 éves technológia, kifutott széria, és legfeljebb euro2-es besorolás, ami a gázadásnál képződő fekete felhő láttán még túl optimistának is tűnhet. De elmegy 3-400 ezret gond nélkül, ha eddig jól karban volt tartva, és nem 4000/min-en közlekedtek vele túlnyomórészt.
Ha eddig erősebb, dinamikusabb autód volt, akkor nem lesz könnyű megszokni ezt, át kell nevelned magadban egy-két szokást.
Egyébként, ha muszály lenne az 1,3 jtd (avagy CDTI) és e 1,9 SD között választanom, én ezt választanám, hiába fickósabb a picike turbomotor. Ez azért robusztusabb, tartósabb, és nyomatékban közel azonos.
Áruszállításra amire ugye kitalálták tökéletes :)
Persze ezzel nem szoktak versenyezni mert nem arra való :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!