Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fékprobléma, mi lehet a gond?

Fékprobléma, mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Féket cseréltem az autómon, hátul. Sajnos nagyon rossz állapotban volt a tárcsa, úgyhogy azt is cseréltem. Most így összerakva vettem észre, hogy ha megtekerem a kereket kézzel, van egy súrlódó hangja, de nem egyenletes, mintha lenne benne egy nyolcas, pedig teljesen új a tárcsa, Brembo. Kerékagyat lepucoltam tisztességesen, mielőtt a tárcsákat felraktam. Esetleg lehet ezt valahogy állítani? Egyáltalán baj-e, hogy ilyen?
2012. dec. 24. 19:39
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:

Na a sok szaki...XDddettől kapok agyvérzést..


Inkább szétbarmoltok mindent flex-szel,mint autogénnel felmelegítve 2 perc alatt lepöccinteni a tárcsát ugye?


Mekk maisterek XDddd

2012. dec. 25. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
#11, nem tudom, hogy poénból írtad-e vagy sem, de ha valaki esetleg komolynak venné azért leírnám, hogy nem javaslom a te módszered. Ugyanis féktárcsa és betét cserénél nem szeretném kicserélni még egy ilyen makacs összerohadás miatt sem a kerékcsapágyat, esetleg a féltengely csuklót. Egyébként sem "flex-szel" vágtam, de gondolom sejted, hogy miért.
2012. dec. 26. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:

Nemértem,miért vonsz párhuzamot a tárcsacsere,-a kerékcsapágy,és a féltengelycsukló között...


Ha a melegítéstől idegenkedsz,akkor emlékeztetnélek,hogy a tárcsa /esetenként/még extrémebb hőhatásnak van kitéve,és semmi baja nemlesz sem a csapágynak,sempedig a féltengelynek...

2012. dec. 26. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 A kérdező kommentje:

Kipróbálta egy ismerősöm a kocsit és mondta, hogy nagyon f@sza lett :)

Itt lennének a régi betétek/tárcsák, szerintem bőven megértek a cserére:

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]


Valamikor viszont felújítom a nyergeket is, egyik porvédő gumin van egy apró szakadás ezért veszek felújító készleteket, ehhez kapcsolódna a következő kérdésem:

Légtelenítést, minden keréken külön kell elvégezni?

2012. dec. 26. 11:58
 15/21 anonim ***** válasza:
Külön. j.h.,b.h.,j.e.,b.e.
2012. dec. 26. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:

Apáám XD

Te mitcsináltál ezekkel a tárcsákkal?:))

2012. dec. 26. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 A kérdező kommentje:
Én semmit, már így vettem az autót..20 éves, viszont olcsó volt. Ha dupla ennyiért vettem volna, akkor is lenne dolog vele, így viszont tudom azt, hogy ami ki lett cserélve az tuti új és jó minőségű cucc:)
2012. dec. 26. 12:51
 18/21 anonim ***** válasza:

Zilkutya, nem idegenkedem a melegítéstől, egyszerűen akkor használom, amikor kell. Abban is igazad van, hogy a tárcsa igen magas hőmérsékleteknek van kitéve, de ha jól megfigyeled, olyan kialakítása, hogy az agyhoz már kevés hő áramoljon a tárcsán keresztül.

Kérdező, milyen típusú az autód?

2012. dec. 26. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
92'-es Honda Civic
2012. dec. 26. 20:14
 20/21 anonim ***** válasza:

A melegítéssel egy baj van, az átlagembernek nincs otthon autogén hegesztőgépe. Gázpörzsölővel meg nem jó ötlet nekiállni. Sőt, hőlégfúvóval sem. Pláne ha be van rohadva, akkor melegítheted lézerágyúval is, nem fog lejönni.


Nem mellesleg el is lehet olvasztani ha ész nélkül állsz neki, igaz hogy néha extrém hőhatást kapnak működés közben a tárcsák, de akkor egyrészt van hűtésük, másrészt nem állandóan üzemelnek magas hőfokon, hanem csak szakaszosan, pár 10másodperce melegednek fel komolyabban.


Az agy sosem kap magas hőterhelést, nem véletlenül. Próbáld ki, szerezz egy lézeres hőmérőt, menj ki egy üres placcra, fékezz 130-ról állóra, aztán mérj rá, a tárcsa olyan 180fok körül lesz, az agy meg kb 40 sem lesz.

2012. dec. 26. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!