A sportautók át tudnak menni a fekvőrendőrön annékül hogy leérne az aljuk?
Pl: Ferrari 458 Italia, Lamborghini Aventador.
Eléggé le vannak ültetve.
Szerintem a városok nagy része akadálypálya az alacsonyabb építésű autók számára. Nincs semmi átgondolt közúttervezés. Az előző által leírt "szakmunka" ezt még kis is csipkézi. Nem csak a fekvőrendőrök okozzák a bajt, hanem a lehajtók is, vagy túlzottan domborodó útburkolat, csatornafedelek, vasúti átkelőhelyek egy része is.
Akik ezeket a dolgokat megtervezik valószínű, hogy egy barlangban ülnek a világtól elzártan, (bár ez magyarországon lehetne a "hatóság" szinonímája is :P) soha életükben autóval nem utaztak. Nekem a kis Fiestámon, ami nem egy sportautó, az egyik kipufogó bilincs mindig leér fekvőrendőrön, lehajtón, ha meg van rakva emberrel, akkor máshol is, pedig gyári a futómű, a rugók jók. Egy másik Mazdával meg a 14-ik kerületi adria sétány körüli rejtelmekben akadtam volna fel, ha már nem eleve erre számítva 0,5-tel megyek.
Pont egy nem is elhanyagolható szempont volt autóvásárláskor, hogy legyen hasmagassága, a kereke se legyen kis átmérőjű, vagy túl keskeny. Egyszer a Fiasta felnije ment szét, mert elkapott egy aknafedél nélküli szerelőnyílást a népszínház u-ban, a villamossín mellett télen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!