Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A sportautók át tudnak menni...

A sportautók át tudnak menni a fekvőrendőrön annékül hogy leérne az aljuk?

Figyelt kérdés

Pl: Ferrari 458 Italia, Lamborghini Aventador.

Eléggé le vannak ültetve.


2012. dec. 22. 15:56
 1/4 anonim ***** válasza:
nem mind
2012. dec. 22. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
92%
Szerintem be kéne tiltani a fekvőrendőröket, mert akinek ilyen autója van, az elég szép adót fizet, és az állam nem kéne elzárja előttük az utat.
2012. dec. 22. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
96%
Az értelmesen megtervezett fekvőrendőrökön át tudnak menni. Az itthon szokásos "B*sszátok bele az aszfaltba a szegélykövet, Miskám, hogy ne szágúdozzon a sok paraszt!" kategóriájú, fekvőrendőrnek csúfolt harckocsiakadályon már nem biztos. Viszont elég sok sportkocsihoz rendelhető gyári vagy utángyártott szintező berendezés, amivel az első tengely emelhető meg 2-3 centivel, így nem koppan le az aljuk a fekvőrendőrökön vagy a mélygarázsok rámpáin. Az ilyen autóknál ugyanis az első túlnyúlás jelenti a legnagyobb problémát, mert az nagyobb, mint a széles körben elterjedt első- vagy hátsókerekes autóknál. A tengelytávjuk nem túl nagy, így középen a kis hasmagasság miatt sem vészes a helyzet, a hátsó túlnyúlás meg általában rövid a "mezei" autókhoz képest.
2012. dec. 22. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Szerintem a városok nagy része akadálypálya az alacsonyabb építésű autók számára. Nincs semmi átgondolt közúttervezés. Az előző által leírt "szakmunka" ezt még kis is csipkézi. Nem csak a fekvőrendőrök okozzák a bajt, hanem a lehajtók is, vagy túlzottan domborodó útburkolat, csatornafedelek, vasúti átkelőhelyek egy része is.

Akik ezeket a dolgokat megtervezik valószínű, hogy egy barlangban ülnek a világtól elzártan, (bár ez magyarországon lehetne a "hatóság" szinonímája is :P) soha életükben autóval nem utaztak. Nekem a kis Fiestámon, ami nem egy sportautó, az egyik kipufogó bilincs mindig leér fekvőrendőrön, lehajtón, ha meg van rakva emberrel, akkor máshol is, pedig gyári a futómű, a rugók jók. Egy másik Mazdával meg a 14-ik kerületi adria sétány körüli rejtelmekben akadtam volna fel, ha már nem eleve erre számítva 0,5-tel megyek.

Pont egy nem is elhanyagolható szempont volt autóvásárláskor, hogy legyen hasmagassága, a kereke se legyen kis átmérőjű, vagy túl keskeny. Egyszer a Fiasta felnije ment szét, mert elkapott egy aknafedél nélküli szerelőnyílást a népszínház u-ban, a villamossín mellett télen.

2012. dec. 22. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!