Simson főtengely?
Ráadásul annak az alkatrésznek a neve nem is ék, hanem retesz... Íves retesz.
Egyébként ahogy #1 írja, sík felület felfelé, íves lefelé.
minek kell feltenni 3x ugyan azt a kérdést??
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__376..
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__376..
fogsz egy acélszöget és kiütöd a mélyedésből, és láss csodát szépen kijön!
Bizony, egyik végétől befelé egy kicsivel megütöd kiütővel/szöggel/bármivel, a másik oldala elmozdul felfelé, oldalcsípővel szépen ki tudod venni.
De ha ilyen dolog is kérdés, akkor nem biztos hogy jó ötlet hogy te javítsd a motort. Főleg mert utána te leszel a legjobban elkeseredve, hogy nem üzembiztos és állandóan megadja valami magát...
Beletört? Érdekes.
Igazándiból annyira nem törékeny az a reteszacél amiből van (reméljük abból csinálják akik az utángyártott alkatrészeket készítik) - el szokott nyíródni a főtengely felszínével egy vonalban ha nem húzza rá az ember eléggé a lendkereket. Vagy ha gond van a főtengely/lendkerék kúposságával.
Ha megforog a főtengelyen a lendkerék azt onnan veszed észre hogy elmászik a gyújtás, esetleg elindul, aztán megáll és nem hajlandó beindulni (mert annyira rossz helyen akar szikrát adni).
Csak gondoltam szólok, ha már a gyújtással foglalkoztok akkor érdemes erre is figyelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!