Egy dízel golf tuningolása miből áll? Szimplán nagyobb turbo és több anyag + chip vagy hengerfej erősítés, főtengely, vezérműtengely is szükséges?
Egy teljesítmény tuning sosem abból áll hogy beleraksz egy nagyobb turbót és chipet oszt kész. Elmész vele 100km-et és vagy megadja magát a motort, vagy nem tudod rendesen uralni a gépet és belerohansz valamibe.
Minden nagyobb teljesítmény tuning előtt (kb. ami nagyobb 15-20%nál) a futómű az első amit meg kell csinálni. Ami pedig még nagyobb ott már a kocsiszekrény módosítása és merevítése is szóba jöhet.
Nagyobb fékek (hogy azért meg is tudj állni), keményebb lengéscsillapító és rugó (hogy úton tudd tartani). Keményebb és tartósabb szilentek. Esetenként még igényelhetnek néhol merevítéseket (ha esetleg gyárilag nem bírná már el). Illetve egy normális gumit sem árt rá beszerezni (mivel ha nagyobb a teljesítmény akkor nagyobb tapadás is kell hogy azt normálisan az útra tudd vinni)
Ha nem akkora a tuning akkor akkor a kocsiszekrényhez és a karosszériához nem, vagy csak ritkán kell hozzányúlni.
A motornak nagyjából a felét ki lehet cserélni. Most nincs kedvem sorolni a dolgokat, de alsó hangon azokat ki kell amiket mondtál.
Igazából olcsóbban jössz ki ha eladod azt az autót és veszel egy nagyobb teljesítményűt. Tulajdonképpen ha azt a Golfot igényesen szeretnéd megcsinálni, az nagyjából annyiba kerülne mint egy nagyon jó állapotú 328-as BMW, az pedig gyárilag 200 ló körül van, hátsókerekes is és az gyárilag úgy van megcsinálva hogy elviselje azt a teljesítményt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!