hármasig sima ügy szokott lenni, a negyediket már nagyon sokat kell csusztatgatni, hogy bírja. az ötödiknek is mennie kellene, elviekben, ha valami erősebb motorról van szó. 1.3 suzukival, 1.4-es Kalos-szal, és egy 1.4-es Bravával próbálva. A Brava bírta a legkönnyebben.
2012. dec. 11. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Igen, lejtőn. Jó hosszú lejtőn.
2012. dec. 11. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Egyik haverom mondta, hogy az 1.9 vagy 1.6(nem emlékszem pontosan) TD III-as Golfjukkal megcsinálták egyenes úton. Az alapjárat felmegy, úgyhogy kb ugyan az mint ha gázt adnál. Berakták 5.-be és ahogy felengedték a kuplungot, elkezdett gyorsulni a kocsi. De meg lehet csinálni, legalábbis egy dízellel biztosan.
2012. dec. 11. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Egy nyomatékos (pl dizel) autón lehetséges, de ez nagyon nem fog jót tenni sem a motornak, sem a kuplungnak, de azért ki lehet próbálni. Na de például egy gyenge benzines autóval nagy feladat el is indulni gáz nélkül, nemhogy ötödikig felkapcsolni, és nem mellesleg ügyesség is kell hozzá, mert nagyon finoman kell csúsztatni a kuplungot.
2012. dec. 11. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
"Na de például egy gyenge benzines autóval nagy feladat el is indulni gáz nélkül, nemhogy ötödikig felkapcsolni, és nem mellesleg ügyesség is kell hozzá, mert nagyon finoman kell csúsztatni a kuplungot."
Nem tudom olvastad-e az első választ, azaz a válaszomat. Most vagy nem olvastad, vagy nem érdekel, de egy biztos, a kuplunggal bánni nem nagyon tudsz. Még a 24 lóerős 126-os kispolszkival is el lehet indulni gáz nélkül, alapjáraton. Sőt, hogy mondjam, harmadikig fel lehet váltani, anélkül, hogy a gázhoz se érsz. Nem kell egy autónak feltétlenül nyomatékosnak lennie ahhoz, hogy tudj bánni a kuplunggal, és el tudj vele indulni gáz nélkül.
2012. dec. 11. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Nem hagyott nyugodni a dolog, még meleg az autóm...
Alapjáraton egyenes vízszintes úton, gáz nélkül kb. 800 méter kellett ahhoz, hogy nagyobb rángatás nélkül elbírja az 1.4-es 55kW-os Fiat Brava az ötödik sebességet. Ezek szerint, az én autóm, az egy erős, nyomatékos dízel autó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!