Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A hengerböl 1 kicsi ovális...

A hengerböl 1 kicsi ovális lyukon jön a füst és azt olvastam hogy az oválist azt körré kell alakítani. Azt hogy csináljam?

Figyelt kérdés

2012. dec. 6. 23:35
 1/10 A kérdező kommentje:
Ja azt lemaratt hogy derbi sendárol van szó
2012. dec. 6. 23:37
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Jajjjjj...


Ha a kérdés komoly, akkor inkább hagyd a fenébe. Ha a kérdés vicc, akkor első olvasásra nagyon megrémítettél barátom...

2012. dec. 6. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Sehogy!


De ha nagyon ragaszkodsz hozzá akkor esetleg hiltivel, sarokcsiszolóval és ilyesmikkel.

Mert mind1 hogy mivel csinálod, ha azt kikerekíted akkor úgyse fog menni a gép, szóval kár hosszába ketté is vághatod a hengert. Így is úgy is használhatatlan lesz...

2012. dec. 7. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Ne értsük félre gyerekek!!!

kiemelném hogy "AZT OLVASTAM"

2012. dec. 7. 13:47
 5/10 A kérdező kommentje:
és ez alapján született a kérdés..de ha hülyeség akkor nem szoltam..
2012. dec. 7. 13:48
 6/10 anonim ***** válasza:
Mivelhogy résvezérelt 2T motor, ha annak a liknak az alakját módosítod akkor annyi az egész vezérlésnek.
2012. dec. 7. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
2012. dec. 7. 17:48
 8/10 anonim ***** válasza:

Ez a kérdés másról szól. Itt a fojtás eltávolítását kérdi.

Az hogy a végén van ez a körré alakításos kérdés az egy dolog. Attól még baromság.

2012. dec. 7. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Lehet átalakítani, csak érteni kell hozzá.


A belsőégésű motor, főleg a kétütemű egy relatíve egyszerű hőerőgép - csak a termodinamikával, az áramlástannal és a műszaki (pl. szilárdsági) dolgokkal kell képben lenni és utána lehet szórakozni vele - a kétütemű könnyen "tuningolható" a négyüteműhöz képest, bár manapság (értsd: az elmúlt 20-nál is több év) a gyártók kihozzák belőlük amit elfogadható megbízhatósággal és élettartammal ki lehet. Biztos lehetne még találni pár lovacskát a Derbi Sendában is - de akkor lehet gyakrabban kellene fúratni, vagy hajtókart cserélni, vagy ilyenek. Ha érdekel olvass utána szakkönyvekben a kétütemű motorok működésének, aztán ha azzal teljesen tisztában vagy akkor a tuningjának. Utána lehet önálló átalakítást kigondolni.

Igen, a Simsonhoz vannak rajzok a neten a hengerpalást átalakításához - az egy sokkal régebbi technika, több lehetőség van növelni a teljesítményt, mert akkoriban kevesebb volt az ismeret, a szocialista szemlélet szerint pedig tömegeket kellett közlekedési eszközzel ellátni, nem versenymotort árulni drágán.


A nyílások átalakítását egyébként marószerszámokkal és/vagy reszelővel szokták végezni pontos számítások alapján.

Az igaz, hogy adott keresztmetszetű nyílásnál a kör alak mellett tud a legtöbb gáz átáramlani, több mint egy más formájúnál (ellipszis, lekerekített sarkú téglalap, stb.) - de a nyílások megváltoztatása (bármilyen irányba) a motor egész működésére komoly hatással van, így csak úgy találomra szerintem ne állj neki, hacsak nincs egy felesleges hengered amit tönkretehetsz.

2012. dec. 7. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
rendben értem köszönöm
2012. dec. 7. 23:24

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!