Yamaha tzr 50, vagy aprilia rs 50?
Ha húzod neki, 4l-ert biztos megeszik mindkettő, hát még ha tuningolod is. Újonnan vennéd vagy használtan?
Én nem mernék venni ilyen motorokat használtan, általában ezek szét vannak hajtva. Persze van kivétel.
Folytások nélkül, kis tuninggal 95 körül is mehetsz velük, csodát azért nem kell várni.
Összességében Simsonnál többet ér (legalábbis ezt mondják, szerintem nem, mert ezzel is csak 50-el mehetsz), de ár/értékaránya nem a legjobb. Gondolj bele, ez csak egy 50-es masina, és mégis az új ára az egekben van.
Ha később feljebb akarsz lépni, én olcsóbb motort ajánlanék elsőnek, mondjuk egy jó kis robogót vagy Simsont (szigorúan csak az eredeti állapotút, nem tuningolt szart), ezeket könnyebb lesz eladni majd, ha másik motort akarsz. És nem utolsó sorban a fenntartása is olcsóbb mindkettőnek, mint az ilyen "sportmotoroknak".
Hát a Generic nemigen illik a sorba, ezek szerint a supermmoto-k is képben vannak nálad. A márkát nem ismerem, supermoto-ból a Derbi Senda-ra szokták mondani, hogy 50-esben az kiváló.
Visszatérve az Aprilia vs Yamaha kérdésre. Én a helyedben Apriliát vennék, de ez én vagyok. Nekem az olasz motorok jönnek be jobban. Mondom ezt egy Simsonon ülve. :)
De lényegében szerintem mindegy, melyiket veszed, a tudása kb ugyanaz mindkettőnek, ha újabb fajtákat veszel, az alkatrészellátással se lesz gond. Inkább úgy válassz, hogy menj el lehetőleg megnézni mindkettőt élőben, ülj rá, és amelyik kényelmesebb, jobban illik hozzád, azt válaszd. És még fontos szempont az állapotuk. Csak jó állapotban lévőt vegyél, felújításra venni nem érdemes szerintem.
rendben, köszönöm, megfogadom, de simsont nem akarok, az nem az én stílusom ;)
esetleg valaki másvalakinek valami hozzáfűznivaló? Tapasztalat? Tanács? még...
Első sorban én is Yamaha TZR 50-et keresek.
170-em van az egész játékra, de ez nem ide tartozik szóval el mondom, hogy az Aprilliában és a Yamahában is olasz motor van... szóval tök mindegy mert a blokk kopp ugyan az. AM6 Blokk van az Aprilliába, TZR-be, Rieju 50ccm-ben majdnem minden 50ccm-es motorokban. De én csak ajánlani tudom a TZR-t. Sosem volt még olyanom bár nekem az kötötte le az érdeklődési szintem. Mert nekünk is hasonló motorunk van a TZR-hez képest. A TZR alapból többet is megy mint vetélytársa. Jobb maga a karosszéria mert azt tudni illik, hogy Yamaha R1 vázban fekszik.(persze az is könnyített.)
Tehát a NYERTES: YAMAHA TZR 50R
Szerintem nem megy többet, ugyanazt tudja. Gondolj bele, írták, a motor tök ugyanaz. Mitől menne jobban?
A tuninggal meg a fojtás eltávolítással óvatosan. A kétütemű motoroknak KELL a megfelelő fojtás, nélküle a motor bemondja az unalmast. Persze van benne olyan alapból, amit ki lehet szedni, DE NEM MINDET. Ha használtan veszed, úgyis ki lesz már herélve.
Tuning: Én max egy sportkipufogót raknék rá, többet nem érdemes. Egy 50-estől nem kell csodát várni, 95 körülinél nemigen fog többet menni. És ez már nyélgáz, azt meg nem fogja konstansan bírni.
Ha mégis többet megy, akkor az úgy meg lesz bütykölve, hogy nem fogja bírni sokáig. Az élettartam jelentősen rövidülni fog.
Persze lehet rá 70-es hengerszettet rakni, és a többi.....
De egy 50-esre valóban érdemes elkölteni egy kisebb vagyont?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!