Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szelepszár szimering csere?

Szelepszár szimering csere?

Figyelt kérdés
Vettem egy Mazda 323-as autót 1.5-ös benzin motorral. 280ezer km van benne. Amikor hidegen sok állás után be van indítva jó sok kékes füst jön belőle, olyan 1-2 percig, aztán elmúlik, és utána már nem produkálja meghajtva sem, és melegen való indítással sem. Katalizátor nincs a kocsin. Lehetséges, hogy szelepszár szimeringes? Vagy más a hiba oka?
2012. dec. 5. 17:52
1 2
 11/12 fasy22 válasza:

Kedves előttem szóló "szakember"!

Nem kompressziót mérnek ilyenkor, látom tudod mit jelent a kompressziómérés..., hanem simán a gyertya helyén befújnak 10 Bar nyomással. 10 bar nyomást nem tömít le az olaj, hanem elég erősen távozik a tömítetlen helyeken....

2014. dec. 3. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim válasza:
A hengerekbe való befujtást már veszteség mérésnek hivjuk. Ne keverjük a kettőt. És sokkal pontosabb képet alkot a motor allapotáról. Nekem rosszul becsiszolt szelepek miatt zabálja a kocsi az olajat. Nem zárnak a szelepek jól amikor a dugattyu felső állásban van. Befujatasnal ezt lehet is hallani vagy a legszűrőnél, vagy a kipufogonal hogy kifúj. Attól függően hogy a kipufogó vagy a szívó szelep a rossz. Ha gyűrűs a kocsi akkor az olaj tekno felől is lehet hallani ill. a kertergazt vissza vezető csövön erő teljes kipufogó gáz szag és füst jön
2019. ápr. 8. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!