Miért kell egy kanyarban kitenni a lábat egy cross vagy supermoto-n?
2012. nov. 29. 21:45
4/7 anonim válasza:
A borulás elkerülésére. Ha a motorhoz simuló lábakkal nem lehet megtartani a motort olyan szögben, hogy még ne boruljon el (túlzott a kanyarsebesség esetén), a kitartott láb többlet súlyt jelent az erőhiányos oldalon. (Ha gyorsan odaszerelhető lenne egy karon pl. egy megfelelő súly, akkor nem kéne a lábat kitartani.)
Pl. megpróbálhatsz valami keskeny járdaszegélyen menni, kitartott karokkal jobban sikerül, mint zsebre dugott kézzel, illetve billenéskor ösztönösen az egyik lábad kitartásával próbálod elkerülni az elbillenést.
5/7 A kérdező kommentje:
utolsónak köszönöm a választ!
2012. nov. 29. 23:22
6/7 anonim válasza:
Azért, mert ha úgy döntöd be, hogy lábtartón a lábad, akkor nehéz megtartani magadat. Balos kanyarban inkább elveszik a bal lábukat, felhuzzák a mellük felé amikor beöntik, jobblábukkal (térd, comb, csizma) pedig támasszák magukat a motoron (illetve a seggükkel), és a törzsüket negativ szögben tartják a motor döntésétől (motor ledöntve, törzsük meg feltartva). A speed stílusos sm-sok beesnek a motor alá, mert nem lenyomják, hanem lehúzzák a motort.
7/7 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat!
2014. ápr. 21. 22:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!