2004 Fiat Punto 1.3 multijet 200. 000 Km -el mennyit megy még el? SOS
A motor nem volt gyilkolva, jó állapotban van.
Milyen költségekre számíthatok így 200 ezer környékén ?
Mennyi ezeknek a kocsiknak az átlagos futási Km -e egy motorgenerál előtt ?
Azt hiszem a műszaki lapon 250 ezer van, de ez mennyiben tér el a valósághoz / tapasztalathoz képest ?
Vásárlás előtt állok, a nagy csomagtér, az alacsony fenntartás valamint a rendelkezésre álló pénzmag függvényében ez a kocsi került fókuszba.
SOS TXT
Vezérműlánc ha még nem volt cserélve, cseréltesd.
Amúgy meg a kilométer miatt aggódj a legkevésbé.
Ha jó állapotú, nyugodtan vedd meg.
Megvettem, de van egy egy kis gondom ami csak később derült ki.
Mivel városban próbáltam csak 50 ig mentem vele, amivel nincs is gond, de autópályán 70 felett nem gyorsul az autó.
Négyesben megyek odalépek neki padlógáz és csak megy tovább, nagyon lassan gyorsul.
Ötösben mentem kb 120 -al, egy kamiont próbált előzni, valahol a messzeségbe jött egy autó hátul, kitérek oldalra majd előznék, padlón gyomom a gázt de szinte csak gurulok mellette, vissza négyben nyomom ki a doblemezt alul, már félig megelőztem, a kocsi már villog a seggembe mire 200 méter alatt megelőztem.
Egyesben kettesben gyorsul rendesen, de három már gyengébben húz, a négy alig, az öt meg csak sebességet tart. El van lustulva a kocsi vagy mi lehet ?
Nem véletlenül írtam, hogy ha jó állapotú, akkor vedd meg.
Millióegy dolog lehetne.
Először próbálj meg egy injektortisztító adalékot venni és a következő tankolásnál az utasításoknak megfelelően öntsd a tankba, ha szerencséd van már ezzel megoldódhat.
Gondoltam 2 hét után írok pár sor, nézzük.
Az eddig előjött hibák:
- Nem gyorsul
- Az akksi tönkrement
- A ventilátor a 4. fokozaton nem megy, zárlatos lehet mert csak zúg
- Néha indítás után beáll a kormány és piros lámpa a műszerfalon
- A jobb oldali ajtót nem nyitja a központi zár
- A jobb oldali ajtó néha kinyílik magától mert nem zár a zár, ez kanyarban derül ki
- A bal oldali ajtónak a túlnyitás védő karja elhajlott vagy kitört mert nem lehetett az ajtót becsukni, ki kellett szerelni.
- Indításnál az izzító nem izzít és nem is indul a kocsi, 2 3 próba és indul
- Valami a bal elejében hangosan rezonál hármas/42Km/h környékén.
- Ha gyorsítok valami sípoló hang jön a motortérből
Hát ennyi, álljon ez itt tanúbizonyságul mindazok számára akik használt autó vásárlásra adják a fejüket. 200 ezer felett az élet megáll.
Előtte kellett volna rendesen megnézni.
Nem azt írtuk, hogy ugorj bele fejest, hanem azt, hogy ha jó állapotú, vedd meg.
Egy autó lehet szar 50 ezer után is és lehet még sokáig használható 500 ezer fölött is.
Tudom ez az én hibám, de a legtöbb hiba most jött ki.
Azóta kijött még két hiba:
Az ablakmosó motor megszűnt működni.
A kézifék nem akad be, mintha letört volna a pöcök, ha nincs sebességre kigurul a főútra. Most lejtőn nem parkolhatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!