Mi a különbség a T-jet, Multijet és a Multiair Turbo között? És melyik teljesít jobban? Esetleg pozitívumok és negatívumok jöhetnek.
A T-jet ha jól emlékszem, közvetlen befecskendezéses turbóbenzines.
A Multijet az egy common rail turbódízel.
A Multiair turbo közvetett befecskendezéses turbóbenzines, amiben a motorba jutó levegő mennyiségét nem a pillangószelep szabályozza, hanem a szelepek nyitásának a mértékével, illetve az idejével érik el ugyanezt.
Akkor ebből a példából felvázolnátok nekem pontosabban?
1.4 T-Jet 120 LE - 1.6 Mjet 120 LE - 1.4 Multiair Turbo 140 Le
Ezek közül melyik az erősebb és dinamikusabb?
Valahonnan keress elő 0-400 m, 0-1000 m, 0-1000 m harmincról vagy valami hasonló adatot, az mondja el a legtöbbet arról, hogy mennyire dinamikus az autó. (Nem tudom, hogy fent vannak-e valahol a neten ezek.)
Én azt gyanítom, hogy nagyjából ugyanannyira dinamikus lehet mind a három.
Városi használatra nem annyira jó a Multijet, mert a részecskeszűrő eltömítődhet. (Még mielőtt valaki azzal jönne, hogy azért, mert olasz meg minek Fiatot venni, szólok, hogy az összes modern dízel küszködik a problémával.) Autópályán ez a veszély nem áll fenn.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!