Miért nem indul? Suzuki Sepia
Vettem használtan(8éve állt előtte nem volt baja) Suzuki Sepia robogót.
valamikor beindul valamikor nem, amikor beindul akkor felpörög ahogy kell. de ugyanakkor meg de néha fullad is!?
Tank kitakarítva olajtartály kitakarítva fúvókák is kitakarítva gyertya jó szikra van benzin is jut a hengerbe.....
előre is köszi.
Hello!
A téma nálam is ugyan az mint az előttem szólónál.
Hiányos állapotban megvettem a motort, szétszedtem kitakarítottam mindent, megvettem a hiányzó alkatrészeket (karburátor, gyújtót pipa trafóval hátsó lámpabúra, kilométer óra, tömítő szett stb. Összeraktam de nem indul be.
Első problémám az összerakásnál volt ugyebár a benzincső hova megy, olaj stb. Ezeket most leírom: a benzin tankból 2 cső jön 1 ami a tank tetején van, 2 amiből a benzin jön. Az olaj tartájból csak 1 vezeték megy, közvetlen belemegy a blokk teteén található olaj pumpába (amire a karburátor rá van csavarozva annak a fém szívócsonknak a tövén van az olajpumpa 2 kis cső van összedugva és van ott egy réz végű csatlakozó, oda megy az olaj.
A benzin először a benzin csapba megy ami a hátsó kerék felett az alvázon van. ez: [link]
a benzintankból 2 cső belemegy ebbe, BENZIN A TANKBÓL az ugyebár alul van abból folyik a benzin, SZELLŐZŐ A TANK TETEJÉRE VAN BEKÖTVE: az a másik cső.
KARBURÁTOR: első lépés az hogy ki kell tisztítani:
alul van 2 csavar kiszed lejön a benzin tartály. Fejjel lefelé fordítod a karburátort és középen van 2 réz csavar. Mind2t kiszeded kitakarítód a fúvókát és vissza csavarod összerakod a karbit.
A karbin van egy műanyag fekete lap rávan írva h mikuni corp. a lap alatt pedig a gázkar amire a gázbovdent lehet kötni, az egész alatt van egy csavarós rész amivel az alapjáratot lehet állítani, az mellett van 1 cső aminek lyukas a vége, arra kell rádugni a benzin csövet.
A vákuum cső pedig a műanyag lapot ahogy rácsavarozod a bal oldali csavar mellet található csőre megy rá.
1 hét kínlódás után minden csőnek meg volt a helye jött a következő lépés, az elektronika bekötése.
A neten találtam hozzá orosz kapcsolási rajzot.
Ha léteznek még olyan emberek akik nem tudnak oroszul azoknak ajánlom a webforditas.hu-t
:)
a piros-fekete és a fekete-piros kábel megy a gyujtótrafóra 2 fekete-fehér kábel 1 vastag 1 vékony a trafó alá megy az oldaldekni elé a 3szögű fémbe kell csavarozni mert azok a földelés kábelei.
A másik oldalon még maradt 2 kábel egy sárga fehér meg még nem tudom milyen az a karubátorra megy mert az a porlasztó fűtés. Az én karburátoromon nincs csatlakozó azért avval nem foglalkoztam.
Eddig itt tartok de nem indul. A következő az lesz hogy leszedem az önindítót ami eléggé odavan gyógyulva és akus fúróval indítom a motort. Remélem úgy beröffen
Remélem segítette!
Tomi
Nekem Habanám van, de ugyanezzel a blokkal és problémával. 2 éve újítom fel folyamatosan de a probléma még fennáll...
A Keihin PWS karbi van a tiéden is akkor sztem azzal lesz a baj. Érzékenyek a fúvókák, az autómata szivató is kényes, de az enyémen direkt 12V-ről megy, de nem kell neki 30 perc.
A karbit ultrahangos mosóval mostam ki, szóval valahol vagy falshot sziv, vagy szivató gond lesz, más nem maradt, javaslom te is ezekkel kezd mert én 1 éve még a membránt is megnéztem, henger fúrás, új dugó, gyertya, tömités, kipufogó tisztitás, gyertyapipa, új szivató, csövek, szóval mindent végigzongoráztam. És ettől a szar fekvő morinitől ne várj sokat.
Én is nemrég találkoztam ezzel a hibával,
és az volt a megoldás hogy a hideginditonak van egy záró tuskoja ami melegen elzárja a plusz benzint.
ez leugrott a műanyag szárról, és igy lezárt.
és még fontos hogy ezt a jukat is nézzük meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!