Miért nem indul? Suzuki Sepia
Vettem használtan(8éve állt előtte nem volt baja) Suzuki Sepia robogót.
valamikor beindul valamikor nem, amikor beindul akkor felpörög ahogy kell. de ugyanakkor meg de néha fullad is!?
Tank kitakarítva olajtartály kitakarítva fúvókák is kitakarítva gyertya jó szikra van benzin is jut a hengerbe.....
előre is köszi.
Köszi a gyors választ...
Önindító jó amikor épp indul akkor indul önindítóra + berugásra is ha meg nem akkor sehogy sem.
Nekem is Suzuki Sepiám van! :D (Becsüld meg jó motor,ha megy xD )
Nekem olyan bajom volt,hogy télen nem lett beindítva és tavasszal nem volt kedve.
A probléma az lehet szntem,hogy a porlasztóba össze kocsonyásodhatott a benzin meg a sok kosz,de még olyan szinten,h néha beindul.
Sajna el kell vinni szerelőhöz ők egy óra alatt kitisztítják!
Írj a fejleményekről!
Egy Sepiás =)
15f
Már kitakarítottam.
Tegnap este kipróbáltam első rúgásra indult de azután kb 3-4mp és le is állt.
A szerelők nem szeretik vállalni a Suzuki tipusokat legalábbis 2szerelő azt mondta hogy nem szivesen csinálja.
Bácsi! A Simsonos nem hülye! Gondolom, még nem látott robogót szétszedve, és úgy gondolta, hogy hasonló lehet a felépítése. Ezeken a robogókon már tényleg nincsen annyi állítási lehetőség. Gyárilag majdnem minden fixre van öntve..
Egyébként én is jártam már így robogóval. Nekem a karburátor többszöri átmosása segített. A mosást körömlakkal, ill. nitrohigítóval csináltam. Ezek jól oldják a koszmókat. Amikor nem indul, vajon ad szikrát?
Most ott tartok hogy benzin van szikra van.....(már a kipuffogót is leszedtem nincs dugulás.
kiszedtem a légszürőt és játszottam' a levegővel.nagy nehezen beindult.
azután nem indult csak úgy ha teljesen befogtam a gumicsövet(ami megy a légszürőházba) ahol szívja a levegőt és próbáltam indítani indítóztam és csak abban a pillanatban indult el amikor el vettem a kezem és kapott levegőt.
Később meleg motornál a saját légszűrőjével plusz egy kis szivacsdarabot alulról felnyomtam a légszüröházba és akkor ment szépen ahogy kell alapjárat minden volt húzott ahogy kell.a berugókart kézzel lenyomva is indult mentem vele kb1-2 kilométert gond nélkül.
Most este hidegen megint nem indult(most már jön a nagykapács!!!)
Üdv mindenkinek nekem is sepiám van és egy karburátor kitisztítás és szívató szétszedés, kitisztítás, bejáratás, és beállítás segített most már tökéletesen indul hidegen és melegen egyaránt első berúgásra és indításra.Ügyelni kell a szívató tüskét tartó kis dugattyú könnyű csúszkálására a karbi kis hengerében mert ha egy kicsit is szorul akkor már rossz az egész.Az a lényeg hogy hideg motornál nyitva kell lennie a
kis csatornának ahol+levegőt és benzint kap a motor.A következő beállítást emelt fordulatszámon végeztem 1500és2000 fordulat között.Ha már a kis fűtőelem a szivatóban teljesen kitágult és a motor is meleg (kb30 perc kell neki külön 12v-os akkuról lehúzva a motorról)akkor már csak az automata szívató tetején lévő mini imbusszal kell beállítani a kis dugattyút hogy teljesen elzárja a szívató furatot a karbin.Ez után ha teljesen elzárta a kis furatot a karbin (ezt úgy ellenőrizd le hogy leveszed a légszűrőt a házzal és a gumicsővel együtt és a kis szívató furatot a mutató ujjaddal befogod és nem fullad le a motor alapjáraton akkor tényleg zárva van és jól dolgoztál ha lefullad akkor még mindíg zárni kell a furaton vagy nem működik egyáltalán az automata szívató vagy rossz lyukat fogtál be.),akkor már csak a szívató csatit visszadugod az eredeti helyére , az alapjárati csavarral beállítod az alapjáratot1200és700közé füllel és kész.
Ezen műveletek egyszerű ellenőrzése képpen másnap hidegben elsőre indulnia kell a motornak vagy ha nem indul akkor az automata szívató a rossz.A Szívató ellenőrzése kiszerelt állapotban:kb 30 perc külön akkuról KB:3-4mm kell mozdulnia a kis dugattyúnak a kis tüskével együtt.Sepia indítása kb fél gázt húzva indítózunk majd kicsit túráztatjuk majd hagyjuk alapjáraton ketyegni ennyi.
üdv!
Van egy Sepia motorom,de úgy szereztem, hogy teljesen szét volt szedve. Nem túlzottan értek a szerelgetéshez, de jó játéknak tűnt, szóval nekiálltam, most ott akadtam el, hogy nem tudom, hogy a karburátorról melyik csövet hová kell kötni. Ebben kérnék segítséget, ha valaki le tudná rajzolni, fényképezni vagy akár csak magyarázni, hogy melyik csövet hová kössem.
Előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!