Mindkettő ugyanannyiba kerül, a Citroënnek külföldi papírok vannak, a Volgának meg egy teljes restaurálás. Fogyasztás egyenlő.Volga 135 km/h, Citroën 175 km/h végsebességel bír.
A Volgáról tudom, hogy egy nagyon kényelmes járgány (volt).
Csak kíváncsiságból: Hány éves és mennyit kérnek érte?
2012. nov. 12. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
A volga különlegesebb.
2012. nov. 12. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Mind a 2 különleges. Én a Volgát venném. Jó érzés lehet egy ilyen nagy ruszki dögben utazni. Vennék én is, ha tehetném.
2012. nov. 12. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Szeretem a szovjet gépeket, viszont a DS jobban kéne. Korának rendkívül jövőbe mutató darabja volt és igazi legenda vált belőle.
2012. nov. 12. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 gomzoli válasza:
A DS-hez nehez alkatresz szerezni, raadasul dragan. A szerelesehez speci szerszamok es beavatott szakertelem kell a rendhagyo es bonyolult szerkezete miatt, es a sok "extra" miatt a meghibasodas eselye is nagyobb. Nem mintha a Volga a megbizhatosag mintakepe lenne, de egyszerübben (es olcsobban) helyrehozhatok az esetleges hibai, könnyebb karban tartani. Raadasul, ahogy irtad, mar restauralva lett, mig a DS-nel az egesz zsakbamacska valoszinüleg rad varna.
2012. nov. 12. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 alf válasza:
sok okos ember van itt.
A DS-hez majdnem minden alkatrészt lehet innen rendelni:
www.ds-sassen.de
A volgához?
A volga különlegeseb? hát ez érdekes gondolat, a DS alkalmas a napi közlekedésre is akár, a volga nem igazán.
a kettő között a legnagyobb különbség, hogy a volga egy rossz szovjet autó, a ds meg korának legjobb egyik autója volt. A végsebességek nem igazán relevánsak.
De ha csak hobbi célra kell, akkor vedd azt, amelyikhez a szíved húz.
2012. nov. 13. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
A Volgában max a kék plexi műszerfal,és az ugró szarvas a különleges,meg az ablakos karburátor.
A DS teljesen más,kanyarlámpa,hydropneumatikus rugózás,egyküllős kormánykerék,hihetetlenül jó légellenállás,a kényelmét régen Aladdin szőnyegéhez hasonlították úgy suhan.Karbantartása nem igényel nagyobb szakértelmet mint egy normál autóé,igaz nekem ez a szakmám.De Gaulee tábornok saját autója is ilyen tipus volt.
A Volga is szép,robusztus darab,de egy DS más..
2012. nov. 14. 02:08
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Más hát. De egy Volga egyszerűbb szerkezet. Nem azt mondom hogy túl van bonyolítva a DS, de Magyarországon kevésbé értenek hozzá, mint egy szög egyszerű Volgához. Egyébként vegye azt amelyik jobban tettszik neki. Mind a kettő elég ritka az utakon.
2012. nov. 14. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 A kérdező kommentje:
A Volga nincs restaurálva, az várna rá. A Citroën viszonylag jó állapotú, mindennap látom Pesten. Én ésszerűbbnek tartom a citroent, mert bár bonyolult, ugyanannyit eszik mint a volga, csak 170-et megy (elvileg), a volga 135-öt (elvileg).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!