Suzuki swift 1,3 8v-hez valaki mondana olcsó és gyorsan beszerelhető tuning tippet?
"Légszűrőház fedele levéve de a szűrő benn van"
Ennek kvázi semmi értelme, nem a légszívócsonk a szűk keresztmetszet, hanem a szűrő áteresztőképessége, inkább vegyél egy normális direktszűrőt, annak talán lesz hatása is.
"Sportkipu végem van"
Az meg tudod milyen, mint mikor Chewbacca Sándorné felvesz egy Cindy Crawford maszkot, egy része jól néz ki, csak semmi értelme, mert csak a látszat, a hatása 0. A katalizátor kivételével nyertél 3-5 lóerőt, de zöldkártyát nem fog kapni az biztos.
Főleg az emelt üzemanyagnyomás miatt, ami ilyen formában megintcsak felesleges,esetleg a porlasztási kép lett jobb, de nem kap több levegőt a gép, úgyhogy felesleges több üzemanyagot juttatni a rendszerbe.
A gyújtást már nem is említem, anyám így is csuklani fog.
Az 1.3-s blokk nem a tuningolhatóságáról híres, nem is arra tervezték. Komolyabb átalakításokkal (hengerfej, dugattyúk, erősített hajtőkarok és főtengely, más befecskendezőrendszer, esetleg feltöltés) lehet eredméyneket elérni, de egyébként felesleges.
A legolcsóbb tuningtippem egy 1.6-os GTI blokk és a hozzávaló hajtáslánc és egyéb kegyszerek beszerzése és beépítése, simán papírozható, és nem homemade kókány megoldás, üzembiztos is lesz.
Most nem fogsz nagyon szeretni, de ez a valóság.
Sohasem értettem minek tuningolni egy olyan autót, ami egyáltalán nem a gyors haladásra vagy a vezetési élményre készült.
A legegyszerűbb, ha veszel bele magas oktánszámú benzint.
Igen, valószínűleg egy 68 lovas 8v Szwifttel, amin a tuningok igazi BOYRACER stílusúak, gondolom érthetsz hozzá, már csak ha a "gyULYtás"-ból indulok ki.
Egy 1.3 16V Swift 84 ló, egy 1.6 16V 92 ló.
Sportkipu vég +0 lóerő
Kati kivétele +0 lóerő, de legalább azt elérted, hogy az NKH szétszopathat érte, műszakin meg fog bukni a kocsi, és az ECU is szar értékeket kap.
Nagy az előgyújtás, naés? :D
Normálisan kell belőni, nem KOPPELŐREAZTMENJEN
Ezekkel a nagy rácsingolássokal nagyontalán elértél 70 lóerőt, de lehet, hogy már a 68 sincs meg. Már-már majdnem hihető a dumád.
Holnap felrakok az Astrára egy N2O matricát, mert állítólag a 60 lóból csinál 98-at, és már kipróbáltam más autóján, tényleg működik. Tegyél teis egyet a Suzukira, és az 1.3 GTi-ket fogod vele enni.
(Pedig a Suzuki egy jó autó, csak az ilyen ownerek miatt dől a presztizse nullába)
Nem hiszem hogy veri az 1.3 16v-t, nem hogy az 1.6-ot. Én 8v-vel is meg 16v-vel is szoktam járni. A 16 szelepes jóval jobban gyorsul mint a 8v. Amiket leírtál azoktól nem lesz annyival erősebb hogy megfingassa. Balfarkak ellen versenyeztél, ennyi. Tedd fel az 1.0 váltóját, úgy már mellette leszel. Amúgy tényleg az ilyen gagyi tuning autók és a tökörésző idősek miatt nézik le a swifteket. Én 18 éves vagyok, de matricákat, tesco kipu véget és dísztárcsát én rá nem raknék. Ha lenne pénzem akkor egy gti moci, enyhe ültetés, valami normális 14-es felni, gti lökhárítók , gti fékek. (mondjuk ennyi pénzből inkább egy e30 BMW) De hogy matrica, légbeömlő, műanyag krómcsíkok... pfejj, Soha. Itt egy szép, igényes swift: m.cdn.blog.hu/rs/rsk-game/image/1%20rajzverseny%20kiírás%20képek/suzuki-swift-gti-16.jpg
Itt pedig egy ocsmány, gagyi szar: m.cdn.blog.hu/ja/jajjdecsunya/image/_2012/05/17/swift1.jpg
Utolsó előtti hozzászólónak köszönöm az elismerést! ;)
Utolsó hozzászóló: Az ezres váltójával veszettet fog gyorsulni, aláírom, de 100 fölött nagyon elfogy, és szét fogja pörögni magát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!