Honnan lehet olcsó tuningot szerezni opel calibrára?
Aztán ugyan milyen tuningot szeretnél? Nem tudom, mesélték-e már, hogy a "tuning az ótóra", mint fogalom, nem létezik. Sokféleképpen lehet átalakítani az autót, van rá mód, hogy a gyári külső megtartásával egészen komoly futóművet faragj alá és pályanapokon körbeautózz mindenkit, van olyan, hogy a motort húzzák az egekig, létezik olyan is, hogy minden ajtó más irányba nyílik, villognak a lámpák, bőrkárpitos még a kerékjárat is, de egy 1.4-es szívó alapmotor (esetleg 1.6-2.0 szívódízel) dolgozik a motortérben, lehet, hogy csak a hifit cserélik veszedelmesre... Mit szeretnél?
Ha a szokásos Calibra-tuningra vágysz, egyszerű dolgok van. Amire szükséged lesz: minél nagyobb nehézfémfelni, piros féknyereg, csavart küszöb, M3-tükör, körben fóliázás, magától szétpergő műszálas lökhárítók, hurkatöltő-kipufogó, tuninglámpák (elöl égbe világító, utólagos xenonnal megstuccolt projektoros lámpák, hátul a hajnali harmattól bepárásodó LED-es kristálylámpák), illetve pár négyzetméter "tyúkrács" (hűtőrács, légbeömlők, hátsó lökhárítón flexszel vágott diffúzorutánzat befedésére), alumíniummintás gumiszőnyeg (nézzen ki jól bent is) és gagyi karbonfólia ("mint a nídforszpídbe az integrának"). Ja, meg kell egy hátsó szárny, ez akár anyuka-nagymama vasalódeszkája is lehet, csak minél nagyobb legyen.
Ezeket mind be tudod szerezni búcsúkban (mondjuk ott csak a különlegesebb darabokat, mint pl. a kulcscsomóra való nyúlfarok), falusi autósboltokban és a Homasita nevű, igényes alkatrészeket áruló színvonalas áruházban. A kötelező tuningboxot meg majd Jóska behenköli neked a benzinkút parkolójában, mer' ő ehhez is ért. Javaslom az új, digitális tuningbox beszerelését: ezt onnan ismered fel, hogy a bele szerelt 3 ellenálláson nem színkód van (ez az analógok jellemzője), hanem számmal van ráírva, milyen értékűek (ettől digitális).
Ha meg másra vágysz, felejtsd el. Calibrát másképp tuningolni szentségtörés és az nem is lesz olcsó. Bár ha a futóművet sikerül gyári állapotúra visszaállítani (egészséges bölcső, rohadásmentes lengőkar, lógástól mentes gömbfejek, új gátlók, új szilentek, új csapágyak, gyári méretű kerekek jó minőségű gumikkal), akkor meg fogsz lepődni, milyen jól fordul és mennyire stabil. Sportkocsi sosem lesz belőle, mert az A Vectra platformja nem erről szól, de a gyári futómű-beállításokkal egészen meglepő tud lenni: például egyenesen is tud haladni és a kormány fordítására tényleg kanyarodik. Ez az itthoni, kátyús utak által szétvert, eszetlenül ültetett, keményített, átfaragott futóművű Calibra-állományban nagyon ritka ám.
Tudom. :D Az valami kínai népi kohóból származó valami, nem is nagyon méretpontos, de "jóleszaz Józsikám tiszta dízájnos".
Amúgy a Homasitát kihagytad, pedig az az elsőszámú beszerzőhely, még kamu lefújószelep is van náluk. :D
Írtam a Homasitát, nézd csak:
"Ezeket mind be tudod szerezni búcsúkban (mondjuk ott csak a különlegesebb darabokat, mint pl. a kulcscsomóra való nyúlfarok), falusi autósboltokban és a Homasita nevű, igényes alkatrészeket áruló színvonalas áruházban".
Ott van az, azért én is tudom ám, mi a tuti. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!