Derbi Senda, Aprilira rs 50 vagy Yamaha aerox?
Melyiket ajánljátok? melyik a legnagyobb élmény, és ez mellett minden véleményre kiváncsi vagyok.
Derbi Senda- mindenki azt mondja a környezetemben, hogy a legnagyobb élvezetet nyujtja 50 köbcentiben
Yamaha aerox - kedvenc robogóm (régen sr 50-em volt, de anno is szerettem volna aeroxra cserélni)
Aprilira rs 50 - Jobban tetszik mint a derbi, csak állítólag kényelmetlenebb
U.I. Robogós voltam, váltós motorral nincs tapasztalatom.
Azon válaszolók, akik azt szeretnék véleményként közölni hogy az összes 50 köbcentis "szutykot" az ördög gyártotta és hogy inkább tegyem le a jogsit..
Ezen 3 lehetőség közül szeretnék választani:)
Köszönöm a hozzászólásokat előre is!
17/F
és most vettem 1 derbi sendát és nem bántam meg...
de amugy az a legfontosabb hogy hova kell...
mert ha terepre akkor a robogó....hát érted...
ha közútra akkor is jobb 1 nagyobb endúró vagy crossos motor mert azér valljuk be halkan hogy csak vagányabb 1 akármilyen nagy gép mint 1 kis robogó vagy bármilyen robogó...nekem am van simsonom is azzal kezdtem utánna vettem a derbit hibás állapotban...az alkatrész árak türhetőek relatív hogy olcsó vagy drága..nyilván 1 apriliahoz képest olcsó 1 simsonhoz képest drága hatalmas 21 es elsőkerék én lépcsőt meg árkot megmásztam már vele ugyhogy nincs vele gond ..1szer kell rendberakni és utánna nem kel rá költeni
Köszönöm a válaszokat:)
B kategóriám megvan, csak nagymotorra nincs:) Inkább használom a családi autot egyenlőre, felesleges az én esetemben fennttartani egy sajátot. (ketten vagyunk egy g astrara..)
Az említett fajták közül Aerox ami fiatalos és szép erős
Derbi senda olyan semmit mondó márka, meg alkatrészileg sem vagyok meggyőződve hogy kellő utánpótlása van
Az rs50 vicc, h*lye volt aki kitalálta, mert lassan gyorsul és olyan rossz a hangja hogy szétvágnám
Monoton zúgás az egész
20/F
Na ezért van NSR50-em, mert abban nemilyen olasz mütyür van, hanem, Japán blokk.
Más: Yamaha DT50 inkább szerintem. (Kicsit elfogult vagyok Japán mocik iránt...)
De azon is vicces lennél 17 évesen... 14-16 évesek a célközönsége ezeknek. Mondjuk az fix, hogy a Hondám megmarad szerintem öregkoromig, de egy Senda/DT vagy Aerox nem ekkora meberhez való. Szerintem maradj a családi autónál, aztán, ha olyan lesz a helyzet (és motort akarsz inkább) akkor B125+Yamaha DT125 vagy valamilyen 125-ös 4T ropoigó, ha épp ahhoz húz a szíved. Vagy veszel egy kocsit. :)
# 7
Neeeeem én nem azért mondtam, hogy megtartom, mert jobb, hanem mert sok munkám van benne. Egyébként nem túl sok különbség van köztük, mármint nem jobb egyikse a másiknál. (Ha mind2 patika gyári állapot, akkor sincs különbség tewljesítményben.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!