Uge a 2t 125 crossok 44 le akkor a 250 es 2t cross dupla köbcenti és 62le mért nem 88le?
Ez nem így megy, hogy 125 X lóerő, akkor a 2x akkora meg 2x annyi lóerő... Hiába 2x akkora köbcenti, ha nemtudnak többet kipréselni belőle, vagy csak úgy, hogy az a minőség rovására menne. Így a legideálisabb minden szempontból.
A CR 500-at meg aki kitudja használni annak le a kalappal... a 250is sok némelyik pályára.
250-esből is ki tudnának préselni 88 lovat, meg lehet hogy még többet is.
Csak akkor annyira üzemórás lenne hogy nem érné meg.
Így meg a 250-es gondolom tovább bírja mint a 125-ös.
És azért gondolom nem mind1 hogy hány óra használat után kell motorgenerált csinálni...
"de a 125 14500forog a 250 meg 12500 mért nem ugyanannyira csinálták???"
Mivel nagyobb a köbcenti itt már nagyobbak az alkatrészek, nagyobb a tömegük, ebből adódik hogy nagyobb a tehetetlenségük ezért nem pörögnek annyit mint egy 125-ös.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!