Egy 1.4-es 75 lóerős autóra mennyi pluszt lóerőt dob egy teljes sport kipufogó rendszer, egy sport levegőszűrő és egy chiptuning?
Figyelt kérdés
A kérdés teljes mértékben elméleti.2012. okt. 30. 20:33
2/4 anonim 



válasza:





Az előírt károsanyag-kibocsátási értékek megtartása mellett még 10 lóerőnek is nagyon örülni kell egy ilyen átalakításnál. Sajnos a szívómotoroknál nem lehet csodát tenni, a szűk keresztmetszetet általában a hengerfejben található csatornák mérete, illetve a vezérlési szögek jelentik.
3/4 A kérdező kommentje:
És egyébként szerintetek mekkora és milyen motornál van már "értelme" az ilyen átalakításoknak?
2012. okt. 30. 21:50
4/4 anonim 



válasza:





Ahogy Laczos is írta, szívónál marad a régi iskola, hengerfejátalakítás, nagyobb emelésű vezérműtengely, stb.
Igazából nem a motor "nagyságától", hanem a kialakításától függ, szívónál nem érdemes chiptuninggal játszani, viszont egy feltöltött gépnél igen, ugyanis, ott kicsit tekerünk a turbón, kicsit több üzemanyagot adunk neki, és jönnek a lóerők.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!