Simson légszűrő tisztítása. De hogyan?
Sziasztok! Tegnap beköpte a gyertyát a simsonom (s51n) és tiszta korom volt. Utánanéztem neten hogy mit kell tenni ilyenkor, és sok helyen írták hogy a levegőszűrőt is tisztítani kell. Ezt hogy lehet kivitelezni? Leírnátok nekem részletesen?
Amúgy még mindig nem indul 10. rúgásra sem, csak tolásra, viszont akkor csak kb 2-3 m kell neki és már pöfög is. Erre is írhattok :D
kiszeded a légszűrőházból azt a korongot beáztatod benzinbe 2-3 óráig, aztán kicsit beáztatod olajba(ara már nememlékszem pontosan de azthiszem vagy sima 2t vagy hidraulika)hogy kenje jobban a hengert.
a másik szerintem nézd meg a berugót, nincs e szétcsúszva.
Első,te honnan szedsz össze egyszerre ennyi ökörséget?- már neis haragudj....
Mi a lópénisz köze lenne a szűrőnek a henger kenéséhez? XD
A másik ami nem jutott el az agyadig,MŰKÖDIK a berúgója,csak nem indul...
Simson S51 javítási útmutató, 77. oldal:
"A légszűrőpatront mosóbenzinben ki kell mosni. Utána híganfolyó olajjal benedvesíteni a szűrőbetétet. Jól ki kell csepegtetni az olajat."
Kimosod alaposan, hagyod hogy a maradék benzin elpárologjon belőle, aztán adsz neki olajat. Én régebben (amig használtam a Simsont) úgy szoktam, hogy jó bőven öntöttem a szűrőbetétre 2T olajat, aztán egy egy műanyag edényre ráfektettem két hurkapálcát amikre vízszintesen ráfektettem a szűrőt. Úgy állt 2-3 órát, ami akart az kicsöpögött - utána nem folyt szanaszét az olaj a dobozban.
"kicsit néz utána a dolgoknak, mielőtt beoltasz valakit"
Azért ennek az olajnak fontosabb szerepe hogy hozzáragadjon a beszívott por. Éppen a lecsepegtetés miatt kevés marad benne, a kenést inkább a karburátorból beszívott keverék végzi. :)
Hidegen és melegen is csak tolásra indul?
Ha sikerül beindítani, akkor szépen jár? Nincs túl nagy elő- vagy utógyújtása?
Gondolom ha szerelőhöz vitted beállíttatni, akkor hiába kérdezném meg, hogy jó-e a megszakítóhézag és az előgyújtás. :) Megeshet bármi, én úgy vettem az S51-esemet, hogy állandó az eladó nem tudta beállítani a gyújtást. Ott volt a baj, hogy nem stimmelt a főtengely és a lendkerék kúpossága, állandóan elnyalta a lendkerék a reteszt, a lendkerék elforgott és emiatt elállítódott a gyújtás... De át kellene nézni, innen távolról csak mesélni lehet, gyógyítani nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!